Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@22:59:44 GMT

جزییات حادثه خونین در پاساژ علا الدین

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۲۵۹۲

حوادث رکنا: رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: بر اثر سقوط آسانسور در پاساژ علاالدین ۹ نفر مصدوم شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پیمان صابریان، رئیس مرکز اورژانس تهران در گفت وگو با خبرنگار سلامت  در تشریح حادثه Incident سقوط آسانسور در پاساژ علاالدین، اظهار داشت: شب گذشته سقوط Fall آسانسور در پاساژ علاالدین به اورژانس اعلام شد که بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه در مجموع 9 نفر مصدوم شدند که با تلاش تکنسین‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی وارد پارکنگ شدم زنم را با مرد مکانیک در صحنه بدی دیدم+ عکس

وقتی 15 سالگی دخترم را به دنیا آوردم، مادرم از ترس آبرو به نام خودش برای او شناسنامه گرفت

واقعیت ماجرای تصادف وحشتناک در سنندج چه بود؟ / گفتگو با شاهدان حادثه+ فیلم

18 ماه زندگی با جسد مادر به خاطر نداشتن پول برای مراسم

جفت‌گیری دو مار بزرگ جاده را بست+ فیلم

برای اینکه زنم به من اهمیت بدهد برای خودم پیام عاشقانه فرستادم ولی تو دردسر بزرگی افتادم

اعدام عضو پیشین شورا با تایید مستقیم رئیس جمهور / محمد عسکر انوری کیست؟ + عکس

من با اینکه شوهر داشتم خودم را به پسر جوان باختم

قتل فجیع و ناموسی زن بیوه و مرد میانسال

دعوای ناموسی عجیب بر سر یک زن صیغه ای

پیشنهاد شرم آور مادر مست به دختر 12 ساله در اتاق خواب + عکس

شگرد عجیب خانم روانشناس 47 ساله برای ازدواج با جوان تهرانی

مادرم مرا آزمایشگاهی حامله کرد تا از صاحبخانه پولدار باج بگیرد! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents سلامت حادثه Incident سقوط Fall اخبار حوادث شوهر رئیس اورژانس تهران حوادث تهران مصدوم سقوط آسانسور اخبار تهران عکس حوادث تهران اخبار تهران حوادث تهران فیلم سنندج گوشت شهادت حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی در اصفهان

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون از توابع اصفهان، اطلاعاتی در باره فوت یک چوپان و ۱۲۰ راس گوسفند در درون کانتینر یک دستگاه تریلی متوقف شده در این شهرستان اعلام کرد.   به گزارش ایرنا، فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که بر اساس آن، یک چوپان و بیش از یکصد گوسفند همراه او، در بخش بارِ یک دستگاه تریلی جان باخته‌اند؛ طبق اطلاعات مندرج در فیلم، خودروی مزبور در محدوده شهرستان تیران و کرون متوقف شده بود.   دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره این حادثه اظهار کرد: حدود ۱۴۰ راس گوسفند با یک دستگاه تریلی کانتینردار از سمت بروجرد استان لرستان به سمت خمینی شهر اصفهان در حال انتقال بودند که این اتفاق افتاده است.   ذبیح‌الله ابراهیمی با بیان اینکه چوپان نیز همراه گوسفندان در داخل کانتینر تریلی مستقر بوده است، افزود: هنگامی که این خودرو در دوشنبه ششم فروردین جاری در محدوده روستای «کُرد سُفلی» در ورودی بخش کَروَن این شهرستان بوده است، گشت مبارزه با قاچاق به آن مشکوک می‌شود و از راننده می‌خواهد تا درِ کانتینر را باز کند.   وی ادامه داد: ماموران گشت مبارزه با قاچاق هنگام باز شدن درِ کانتینر مشاهده کردند که بیشترِ گوسفندان موجود تلف شده‌اند و چوپان همراه آنها نیز جان باخته است.   ابراهیمی با اشاره به تلف شدن ۱۲۰ راس گوسفند در کانتینر تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان داد که این حادثه بدلیل کمبود اکسیژن و گازگرفتگی رُخ داده است.   وی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر در باره این حادثه در حال انجام و پرونده آن به مراجع قضایی ارسال شده است، گفت: چوپان، مردی حدود ۳۰ ساله و اهل استان لرستان بود.   دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون با اشاره به دفن بهداشتی دام‌های تلف شده، بر ضرورت رعایت موارد ایمنی در انتقال احشام بوسیله خودروهای سنگین تاکید کرد.    شهرستان تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری مرکز استان و در مسیر شهرستان‌های غرب اصفهان و استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان و خوزستان قرار گرفته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • آخرین خبر از وضعیت ۵ کولبر سقوط کرده در کوه «ژالانه» پاوه
  • جزییات سقوط سنگ در جاده کندوان
  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • جزییات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی +فیلم
  • جزییات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی در اصفهان
  • مراجعه ۱۵۰۰ نفر به بیمارستان جزیره کیش در تعطیلات نوروزی
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان