Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با هفته حجاب و عفاف و سالروز ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت دختران ورزشکار محجبه استان اردبیل تجلیل می شوند.

بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ورزشکاران محجبه گرفتار توطئه های شوم دشمنان اسلام نخواهند شد و در امر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف یک الگو خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه فرهنگ اعتقادی جامعه حفظ حجاب و رعایت حریم عفاف است، تصریح کرد: ویژه برنامه های هفته حجاب و عفاف با حضور ورزشکاران دختر همراه با مناسبت های دهه کرامت برگزار خواهد شد.

 

آقاخانی با تاکید بر اینکه همزمان با هفته حجاب و عفاف و سالروز ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت دختران ورزشکار محجبه استان اردبیل تجلیل می شوند، افزود: جشنواره سراسری حجاب زینت ورزش در رشته های دارت، طناب کشی و بازی های بومی و محلی نیز از دیگر برنامه های خواهد بود.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، خاطر نشان کرد: 10 نشست فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی ویژه ورزشکاران در باشگاه های خصوصی سطح استان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دهه کرامت اسحاق جهانگیری تصادف امام صادق ع شیراز مهدویت ارز تحریم های ظالمانه بهداشت و درمان ورزشکاران محجبه هفته حجاب و عفاف آئین تجلیل فرهنگ حجاب و عفاف دهه کرامت اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در المپیک 2020 توکیو کاروان ورزش ایران با 66 ورزشکار شرکت کرده بود، اما قطعا در المپیک 2024 پاریس کاهش چشمگیری در این زمینه وجود خواهد داشت. البته دلیل اصلی این اتفاق غیبت تیم‌های ملی والیبال و بسکتبال هستند که هر کدام با 12 بازیکن در مجموع 24 نفر را به کاروان ورزشی ایران اضافه کرده بودند.

با اینکه هنوز تیم ملی والیبال امید اندکی برای کسب سهمیه المپیک دارد، کمیته ملی المپیک در پیش بینی‌های خود روی این تیم برای گرفتن مجوز حضور در المپیک حساب باز نکرده است. 

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک بعد از جلسه امروز هیئت اجرایی در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: "ما سه دستور جلسه داشتیم و ابتدا گزارشی از  بازی‌های المپیک اعلام شد و مقرر  شد ارائه بسته‌های حمایتی به فدراسیون‌ها ادامه داشته باشد و رشته‌های دوومیدانی، تیروکمان، تنیس روی میز و سنگنوردی که دنبال سهمیه هستند، حمایت شوند. حتی والیبال ساحلی و والیبال هم دنبال سهمیه هستند. جودو و شنا و بدمینتون هم دنبال وایلد کارت هستند. امیدوارم بیش از ۳۵ سهمیه به دست آوریم."

تاکنون سهمیه‌های قطعی ورزش ایران به عدد 30 هم نرسیده و باید دید طی یکی، دو ماه آینده کسب سهمیه‌ها تا چه عددی پیش خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است