Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خلیل‌آبادی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به درخواست مطرح‌شده از سوی بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص واگذاری 20 عدد بیلبورد برای تبلیغات مستند سردار آزمون اظهار کرد: این موضوع طی چند روز گذشته و در یک مراسمی که تعدادی از بازیگران و فوتبالیست‌ها حضور داشتند مطرح شده است.

وی تصریح کرد: در این جلسه تعدادی از بازیگران و پیشکسوتان عرصه فوتبال از رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران خواستند که 20 بیلبورد در اختیار بهاره افشاری قرار بگیرد تا وی بتواند تبلیغاتی را بابت مستند سردار آزمون انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل‌آبادی تصریح کرد: در این جلسه رئیس ورزش شهرداری تهران به درخواست‌کنندگان اعلام کرده که این موضوع به سازمان زیباسازی مربوط است و باید به سازمان زیباسازی ارجاع شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی نیز با این درخواست مخالفت کرده است و قرار نیست تبلیغاتی به‌صورت رایگان برای این مستند انجام شود. در صورتی که این اتفاق می‌افتاد قطعاً شورای شهر تهران برخوردهای قانونی را انجام می‌داد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته شورای امنیت درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به اجماع نرسید

رویترز سه‌شنبه شب خبر داد در گزارش کمیته شورای امنیت درباره پذیرش اعضای جدید که به رویت این خبرگزاری رسیده، آمده است: این کمیته در رابطه با اینکه این درخواست همه معیار‌های عضویت را داراست، نتوانست اجماعا به پیشنهادی برای ارائه به شورای امنیت برسد.

«ونسا فریزر» رئیس دوره‌ای شورای امنیت جمعه گذشته اعلام کرد که اعضای کمیته ویژه بررسی اعضای جدید در سازمان ملل قادر به اجماع بر سر عضویت کامل فلسطین در این نهاد بین‌المللی نشد.

فلسطین اکنون ناظر دائمی در سازمان ملل است. فلسطین در سال ۲۰۱۱ برای عضویت دائمی در سازمان ملل درخواست داده بود، اما بعداً تصمیم گرفت برای مدتی به عنوان ناظر دائمی باقی بماند.

فلسطین در ماه آوریل نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل ارسال و درخواست کرد که پیوستن آن به سازمان ملل متحد به عنوان یک عضو دائمی را دوباره بررسی کند.

کشور‌های دارای وضعیت ناظر دائمی می‌توانند در اکثر جلسات شرکت کنند و تقریباً به تمام اسناد مربوطه دسترسی داشته باشند، اما حق رای ندارند. به جز فلسطین، واتیکان نیز دارای وضعیت ناظر دائمی در سازمان ملل است. کشور‌ها بنا به توصیه شورای امنیت و با تصمیم مجمع عمومی سازمان ملل در این نهاد بین‌المللی پذیرفته می‌شوند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • خبرگزاری تاس: درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • رای گیری در مورد عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به رای گذاشته می شود
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • مواضع متناقض آمریکا در باره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • کمیته شورای امنیت درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به اجماع نرسید
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • کشف بیش از ۶۰ تن اموال قاچاق از انباری در جنوب تهران