Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رازوجرگلان گفت: آمار ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان رازوجرگلان زیاد است که هزینه های زیادی را به دولت تحمیل می کند و در پی آن خدمت رسانی به مردم کند می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمد زارعی هدک، فرماندار راز و جرگلان در همایش دهیاران که امروز در روستای فرح دین بخش مرکزی بدون اشاره به آمار دقیق ساخت و ساز های غیر مجاز اظهار کرد: ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان رازو جرگلان بیشتر از سایر شهرستان های استان است و در این شهرستان نیز بخش جرگلان بیشترین ساخت وساز غیر مجاز را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت این ساخت وساز ها را فرهنگ خاص و تفکرات مردم بیان داشت وافزود: جهت جلوگیری از این مسله بخشداران از صادر کردن مجوزها برای ساخت وساز غیرمجاز جلوگیری کنند .

زارعی با بیان اینکه دهیاران مجری سیاستهای دولت هستند ، گفت : خدمات گسترده ای در حوزه های عمرانی ، فرهنگی و... از سوی دولت در سطح شهرستان صورت گرفته است و اخیرا نیز  27 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد:  دهیاران بایستی با شناسایی سرمایه گذاران و اطلاع رسانی به مردم زمینه ساز اشتغال روستایی و ماندگاری مردم در روستاها باشند .

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون گفت:در راستای صیانت از ایمنی غذایی و بهداشت عمومی اتاق غیر مجاز کشتار دام در نظارت شبکه دامپزشکی این شهرستان کشف و از فعالیت آن جلوگیری شد.

سیدمحمد قریشی افزود:در پی بازرسی های کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون از یک مکان مخفی، غیرمجاز و غیر بهداشتی کشتار دام، یک لاشه دام کشتار غیر مجاز کشف شد که با زیر نظر قرار دادن محل مذکور یک قصاب متخلف که به صورت مخفیانه اقدام به کشتار غیر مجاز دام کرده بود شناسایی و به مقام قضایی معرفی و از فعالیت متخلف جلوگیری شد.

وی با اعلام اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۵ پرونده تخلفات بهداشتی در سطح شهرستان تشکیل شده است افزود: پرونده ها درحال بررسی است و به زودی احکام آنها صادر می شود.

دیگر خبرها

  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • قلع و قمع ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نیشابور
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه