Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی گفت: نوزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور شهریور ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود. ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ استانها کرمانشاه نظرات

امیرحسین ترابی در گفت‌وگو  با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه این نشست هفته اول شهریور و به مدت پنج روز در دانشگاه رازی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: میزبانی کرمانشاه از نشست اتحادیه انجمن‌های دانشجویان مستقل برای نخستین بار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی افزود: در این نشست بیش از 500 نفر از دانشجویان فعال، مسئولان اجرایی، فعالان فرهنگی و سیاسی و اجرایی کشور حضور خواهند داشت و مهمانان این نشست را 200 نفر از خواهران و 300 نفر از برادران تشکیل می‌دهند.

ترابی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست هم‌اندیشی دفاتر اتحادیه و مشخص کردن برنامه‌های آینده است، گفت: در تلاش هستیم از فرصت میزبانی نشست اتحادیه انجمن‌های دانشجویان مستقل برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و حتی صنعتی استان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه جایگاه جنبش دانشجویی در سطح کرمانشاه بسیار کمرنگ است، افزود: پررنگ شدن این جایگاه و معرفی ظرفیت‌های دانشگاه رازی به عنوان قطب دانشگاه‌های غرب کشور از دیگر اهداف برگزاری نشست اتحادیه انجمن‌های دانشجویان مستقل در کرمانشاه است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی با تأکید بر اینکه هزینه‌های برگزاری این نشست توسط وزارت علوم پرداخت می‌شود، بیان کرد: در حال هماهنگی برای حضور تعدادی از نمایندگان مجلس، شخصیت‌های کشوری برای حضور در این نشست هستیم.

وی از برگزاری برنامه‌های جانبی همزمان با برگزاری این نشست خبرداد و گفت: برگزاری همایش بین‌المللی "اتحاد و مقاومت" با حضور تعدادی از علمای داخلی و خارجی از برنامه‌های جانبی نشست اتحادیه انجمن‌های دانشجویان مستقل در کرمانشاه است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی افزود: شرکت‌کنندگان در این نشست پیرامون تعامل بیشتر و نقد و بررسی مسائل جاری و ارزیابی عملکرد واحدهای انجمن اسلامی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

ترابی با بیان اینکه اکنون پس از 40 سال از انقلاب اسلامی باید بررسی کنیم که تا چه حد در دستیابی به آرمان‌های انقلاب موفق بوده‌ایم، گفت: واقعیت این است که در بخشی از حوزه‌ها  به‌ویژه در دانشگاه‌ها دچار رکود فرهنگی و عدم جهش در کارآمدی هستیم و براین اساس به طرح نو نیازمندیم.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی افزود: به‌دنبال بازتعریف و بازسازی رفتارها و سیاست‌ها در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ ز

R41380/P41362/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استراتژی‌های اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان از «رویداد نوجهان» تا «برپایی کافه ۵۷»

حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه 1402 برنامه‌های بسیار صمیمانه و گفت‌وگومحور برای دانش‌آموزان برگزار شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: در سالی که گذشت مهمترین اقدام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان رویداد نوجهان بود که ناظر بر سخنان مقام معظم رهبری مبنی‌بر تغییر نظم جهانی، انتقال قدرت از غرب به شرق و افول قدرت آمریکا بود.

رونمایی از محصولات رسانه‌ای دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه امسال شاهد رونمایی محصولات رسانه‌ای خود دانش‌آموزان عضو اتحادیه بودیم، تصریح کرد: آن‌ها محصولات خود را برای شرکت در رویداد رسانش به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و نفرات برتر برگزیده شدند.

20 هزار مدرسه اقدام به برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب کردند

تاریخی با بیان اینکه همچنین اتحادیه انجمن‌های اسلامی همزمان با دهه مبارک فجر به عنوان یک تشکل امین، مسئول برگزاری جشنواره‌های دهه مبارک فجر در مدارس بود که در همین راستا در نزدیک به ۲۰ هزار مدرسه دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی اقدام به برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب کردند.

اجرایی‌سازی طرح هوش عنکبوت در مدارس

وی با اشاره به طرح هوش عنکبوت، تصریح کرد: همچنین همزمان با تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، طرح هوش عنکبوت در مدارس توسط دانش‌آموزان اجرایی شد.

اسرائیلی‌ها قصد دارند زمین سوخته راه بیاندازند

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه برنامه هوش عنکبوت به ۴ استراتژی تقسیم می‌شود، اظهار کرد: در استراتژی اول، اسرئیلی‌ها قصد دارند زمین سوخته راه بیاندازند. آن‌ها کوچه به کوچه خانه‌ها را به صورت هدفمند منهدم می‌کنند تا غزه دیگر جایی برای سکونت نباشد.

تاریخی استراتژی دوم اسرائیلی‌ها را کوچ اجباری دانست و اضافه کرد: اسرائیلی‌ها صحرای سینا و بلندی‌های جولان را برای کوچ اجباری فلسطینیان غذا آماده می‌کنند تا کسانی که بی‌سرپناه و خسته شده‌اند به نوعی به این کوچه اجباری راضی شوند.

به گفته وی، استراتژی سوم این است که اسرائیلی‌ها همزمان به فکر مهاجرت معکوس هستند تا یک کشور کاملاً یهودی داشته باشند.

محتوا‌های بسته هوش عنکبوت شامل ۴۰ پوستر می‌شود

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به استراتژی چهارم برنامه هوش عنکبوت، اضافه کرد: استراتژی چهارم اتحاد ابراهیم یا همان اتحاد پیرامونی است که اسرائیلی‌ها قصد دارند با کشور‌های بیشتری در منطقه متحد شوند که خوشبختانه طوفان الاقصا موجب شد تا رشته این اتحاد‌های دروغین پاره شود.

تاریخی با بیان اینکه محتوا‌های بسته هوش عنکبوت شامل ۴۰ پوستر می‌شود، اظهار کرد: دانش‌آموزان عضو اتحادیه به‌خوبی به مطالب این بسته‌ها مسلط هستند و یک هفته مانده به روز قدس در مدارس این مباحث را برای همکلاسی‌های خود بیان می‌کنند.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به طرح دیگر اتحادیه، خاطرنشان کرد: برپایی کافه ۵۷ از دیگر طرح‌های این اتحادیه است. در این روزها نسبت به حوادث موجود شبهات زیادی برای دانش آموزان ایجاد می‌شود؛ بنابراین این شبهات ایجادشده در ذهن دانش‌آموزان در کافه ۵۷ مطرح می‌شود و دانش آموزان عضو اتحادیه با دیگر همکلاسی‌های خود، در یک نشست صمیمی به حل این مسائل می‌پردازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوره و آیه ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان انتخاب شد
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • استراتژی‌های اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان از «رویداد نوجهان» تا «برپایی کافه ۵۷»
  • بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه رازی در حمایت از وعده صادق
  • حمایت دانشگاهیان دانشگاه رازی کرمانشاه از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی