Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، وحید مبین‌مقدم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: در این راستا ساعت سرویس‌دهی خط دو قطار شهری مشهد که پیش از این ساعت ۱۸ بود افزایش و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد یافت.

وی افزود: همچنین همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) ساعت سرویس‌دهی خط یک و دو قطار شهری مشهد یکسان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبین‌مقدم گفت: بر این اسای خط یک و دو قطار شهری مشهد همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) تا ساعت ۲۲ به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.

انتهای پیام// م. م

افزایش ساعت کاری قطار شهری مشهد در دهه کرامت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد

مدیر خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد از راه اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی ونمایشگاهی با ۲۰ محصول نوآورانه در مشهد خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید رحمان میرزائیان در مراسم گرامیداشت روز جهانی خلاقیت که در کارخانه نوآوری مشهد برگزارشد اظهارداشت: باتوجه به اینکه اواخر هفته میزبان معاونان کلانشهر‌های کشور هستیم و امیدواریم بتوانیم در این مراسم مصوبه تشکیل دبیرخانه خلاقیت و نوآوری را دریافت کنیم لذا نمایشگاه اصلی خلاقیت و نوآوری را دوماه دیگر با ارائه ٢ محصول نوآورانه برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: شهرداری وظیفه دارد زیرساخت‌های لازم را فراهم و حمایت‌ها را انجام دهد، اما شهر و مدیریت شهری با مشکلات و چالش‌های مختلفی روبه‌رو است و این چالش‌ها حل نخواهد شد مگر با کمک نخبگان و فرهیختگان.

میرزاییان افزود:وظیفه دیگر شهرداری این است که از موضوع زیست بوم نوآوری و اکوسیستم شهر حمایت کند در همین راستا کارخانه نوآوری تاسیس شد و همچنان قصد داریم 6 مرکز نوآوری تخصصی نیز در مشهد راه اندازی کنیم.

مدیر خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد گفت: دوم اردیبهشت ماه روز جهانی خلاقیت و سوم این ماه نیز روز ملی کارآفرینی و بزرگداشت شیخ بهایی است؛ به همین دلیل مدیریت شهری مشهد تصمیم گرفت اولین هفته اردیبهشت ماه را به نام هفته خلاقیت و نوآوری نام گذاری کند.  

میرزاییان ادامه داد: در قالب این هفته رویدادهای مختلفی را پیش بینی کردیم که که در آن با بازیگران اصلی زیست بوم محیطی شهر مشهد دیدار می‌کنیم و فضای پیشرفت را برای امور پیش روی آن‌ ها فراهم می‌‌سازیم.

وی خاطرنشان کرد:در ادامه این رویدادها امروز نمایشگاهی را در محل کارخانه نوآوری شهر مشهد برگزار کردیم که اغلب افراد تاثیرگذار در حوزه خلاقیت و نوآوری شهری در بخش‌ های خصوصی و دولتی در آن حضور داشتند ؛موضوع اصلی این نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای دانشجویان دانشکده فنی مهندسی دانشگاه فردوسی است، دستاوردهایی که می‌‌توانند در عرصه خلاقیت و نوآوری شهری کمک حال شهرداری مشهد باشند

مدیر خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهدبیان کرد: شهرداری به مسائل نوآوری و خلاقیت ورود پیدا می‌کند بنابراین نظام مسائل را تشکیل  می‌دهد و به دنبال حل این نظام به کمک افراد خلاق است تا بتواند سطح کیفیت زندگی شهروندان و زائران را افزایش دهد. ما در شهرداری با مشکلاتی همچون نحوه بستن قرارداد و نحوه ارائه مسائل و ورود به کارخانه نوآوری روبه‌رو هستیم و سعی کردیم همه اینها را لیست و با کمک شما مرتفع کنیم.

میرزائیان تاکیدکرد: متاسفانه انسجام ویژه‌ای در زیست‌بوم نوآوری و اکوسیستم شهری مشهد وجود ندارد. پراکندگی کار‌ها در این کلانشهر زیاد است. حضور شما در این مراسم نشان می‌دهد که ما می‌توانیم کنار هم باشیم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • خانواده مهم‌ترین محل برای رشد فردی است
  • پیگیر موضوع افزایش سهم مشهد از بودجه ملی زیارت هستیم
  • قطار مشهد-سرخس با روزانه چهار رام در فصل بهار حرکت می‌کند
  • فعالیت قطار مشهد-سرخس با چهار رام قطار در روز
  • فیلم | قطار هوایی، تازه ترین راهکار چینی ها برای حمل و نقل شهری!
  • ورود اولین قطارهای سریع السیر برقی روسی با سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت