Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@13:27:04 GMT

بازیگر پلنگ سیاه به نیویورک می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۳۰۸۹

چادویک بوزمن بازیگر فیلم «پلنگ سیاه» فیلم بعدی‌اش را انتخاب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  چادویک بوزمن بازیگر فیلم «پلنگ سیاه» فیلم بعدی‌اش را انتخاب کرد.


به گزارش ورایتی، چادویک بوزمن تهیه کننده و بازیگر یک تریلر اکشن با عنوان «۱۷ پل» خواهد شد. این فیلم را برایان کرک که خلق «لوتر» و «بازی تاج و تخت» را در کارنامه دارد، بر مبنای فیلمنامه‌ای از آدام مِرویس کارگردانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این فیلم بوزمن در نقش یک بازرس بدنام پلیس نیویورک ظاهر می‌شود که با تلاش برای دستگیری فردی که به کشتار پلیس‌ها می‌پردازد، نور رستگاری بر او تابانده می‌شود.

تولید این فیلم از سپتامبر پیش رو آغاز می‌شود.

بوزمن با ایفای نقش شخصیت اصلی «پلنگ سیاه» توجه میلیون‌ها نفر را به خود جلب کرد. این بازیگر ۴۱ ساله فیلمنامه‌نویس و نمایشنامه‌نویس هم هست.

وی از سال ۲۰۰۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده و از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته می‌توان به «۴۲»، «خدایان مصر» و «روز عضوگیری» اشاره کرد. وی سال ۲۰۱۸ بازیگر «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» هم بوده و با فیلم بعدی این مجموعه در سال ۲۰۱۹ نیز دیده خواهد شد.

این بازیگر قرار است با همکاری لوگان کالس تهیه فیلمی با اقتباس از خاطرات حکیم اولیشئی اختر فیزیکدان و ستاره‌شناس آمریکایی را با عنوان «ستارگان در روح من» بسازد. این ۲ با هم تهیه فیلم «پیامی از شاه» را سال ۲۰۱۶ نیز انجام داده بودند. 

«۱۷ پل» برای STX فیلمز ساخته خواهد شد. لوگان کولس و جو و آنتونی روسو کارگردان‌های «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» از دیگر تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن، گربه‌سیاه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

پاریسی‌ها بار دیگر موفق به حذف کردن بارسلونا از لیگ قهرمانان شدند

طرفداری | در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن در استادیوم لوییس کمپانیس با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با پیروزی ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

بر اساس داده‌های آماری اوپتا، بارسلونا در تمام ادوار حضورش در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا برابر هیچ تیمی به اندازه پاری سن ژرمن حذف نشده است. پاریسی‌ها تا به امروز، ۳ مرتبه بارسلونا را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرده‌اند: 

یک چهارم نهایی فصل ۱۹۹۴/۹۵ یک هشتم نهایی فصل ۲۰۲۰/۲۱ یک چهارم نهایی فصل ۲۰۲۳/۲۴

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • اخترشناسان پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای کهکشان راه شیری را کشف کردند
  • تیپ «شتر گاو پلنگ» بازیگر معروف زن در یک مراسم رسمی | تصویر
  • ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی 
  • سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه (فیلم)
  • سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه + فیلم
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • ثبت تصویر پلنگ نر در منطقۀ حفاظت‌شدۀ دربند مشکول
  • تصویر کمتر دیده شده از پلنگ نر در منطقه حفاظت‌شده دربند مشکول + فیلم
  • کشف پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای در کهکشان راه شیری
  • پاری سن ژرمن، گربه‌سیاه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا