Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل / دکتر اردکانیان افزود : این اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه های مهار آبهای مرزی پیش بینی شده و در اختیار دولت برای عملیاتی کردن یکی از پروژه های بزرگ مهم کشور قرار گرفته است.

وی بابیان اینکه طرح پایاب سد خداآفرین به طول کانال اصلی 92 کیلومتر در 4 ناحیه عمرانی در 62 هزار هکتار از اراضی شمال استان اردبیل مطالعه و نزدیک به 37 هزار هکتار آن از محل صندوق توسعه ملی اجرا شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو هدف از سفر به استان اردبیل را بازدید از 7 طرح و پروژه مهم استان در حوزه صنعت آب و برق و مشاهده وضعیت موجود منطقه و آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات و ارائه راهکارها و اتخاذ تصمیمات کارشناسی و عادلانه عنوان کرد و گفت : در جلسه کارشناسی که با حضور مقامات استانی و مدیران ارشد وزارتخانه در محل استانداری اردبیل تشکیل خواهد شد ، سعی خواهیم کرد تا بخشی از نیازهای ضروری استان را مرتفع کنیم.

دکتر اردکانیان در این بازدید تاکید کرد همه مسئولان مربوطه باید نهایت تلاش خود را بکار بگیرند تا بهره‌برداری از شبکه آبیاری خداآفرین در زمان مقرر صورت پذیرد.

دکتر اردکانیان پس از بازدید هوایی از پایاب سد خدا آفرین در حوزه شهرستان پارس آباد با سفر به شهرستان گرمی پروژه نیروگاه پست ۲۳۰ کیلوولت نصیرلوی گرمی را افتتاح و در ادامه از پروژه بزرگ سد عمارت بازدید خواهد کرد .

وی عصر امروز نیز پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه اردبیل ، طی جلسه ای با حضور مدیران کشوری و استانی مسائل و مشکلات پروژه های صنعت آب و برق استان را بررسی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اردبیل خداآفرین پایاب آب وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران