Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@07:04:40 GMT

28 هزار قطعه مرغ در خراسان شمالی تلف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۳۴۷۰

28 هزار قطعه مرغ در خراسان شمالی تلف شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ احمد برات پور اظهار داشت: در پی قطع برق و شدت گرما، دستگاه های تهویه این مرغداری از کار افتاد و به علت نشر بو و گازهای تولیدی ناشی از فعالیت مرغداری 28 هزار قطعه مرغ دچار خفگی شدند.

او جوجه ریزی انجام شده در این واحد مرغداری را 15 هزار قطعه دانست و گفت: این میزان بیش از ظرفیت مجاز بوده که باعث تراکم بالا و افزایش تلفات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تلفات مرغ ها در مدت زمان کوتاه تا روشن شدن برق اضطراری رخ داده است، گفت: در این حادثه تنها هشت هزار قطعه مرغ زنده ماندند.
سرپرست شبکه دامپزشکی مانه و سملقان از تولیدکنندگان و پرورش دهندگان خواست با توجه

به شدت گرما و احتمال قطع برق نسبت به تجهیز مراکز خود به مولدها و سامانه های برق اضطراری، سرویس و کنترل آنها اقدام کنند تا از وقوع زیان و تلفات احتمالی پیشگیری شود.
مانه و سملقان واقع در 45 کیلومتری غرب بجنورد مرکز استان خراسان شمالی دارای پنج واحد مرغداری با ظرفیت تولید هر دوره بیش از 120 هزار قطعه است.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی روز سه شنبه برنامه زمان بندی احتمالی مدیریت اضطراری بار شبکه ها را به منظور مدیریت در کاهش مصرف برق و همچنین اطلاع شهروندان از زمان خاموشی ها اعلام کرد.

خراسان شمالی 345 هزار مشترک دارد که 320 مگاوات برق مصرف می کنند.

منبع: ایرنا

402

مرغداری برق گاز تلفات مرغ مصرف برق مگاوات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرغداری برق گاز تلفات مرغ مصرف برق مگاوات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد

معاون فرهنگی و هنری سپاه خراسان‌ شمالی گفت: پیرامون بیانات رهبر انقلاب نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، باقر حمیدی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در همایش تجلیل از منتخبین و فعالین فرهنگی بسیج خراسان‌شمالی اظهار کرد: پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

وی افزود: رزمایش «انوار هدایت» اولین رویدادی بود که برگزار شد؛ ۱۱ هزار اثر در این رویداد به مرکز ارسال شد و خراسان‌شمالی رتبه نخست این رزمایش را کسب کرد.

معاون فرهنگی هنری سپاه خراسان شمالی ادامه داد: رویداد فتح قله‌ها در استان با ارسال هفت هزار اثر برگزار شد که از ۱۱۷ اثر برگزیده تقدیر شد.

حمیدی خاطرنشان کرد: رویداد «امید ملت» از دیگر برنامه‌های سپاه در زمینه روایتگری بود که ۱۸ هزار اثر از خراسان شمالی ارسال شد و استان رتبه دوم را در این رویداد کسب کرد.

وی گفت: رویداد «شهید قدس» با ۶۰ هزار اثر و کسب رتبه نخست کشوری، همچنین رویداد «ایران قوی» با ثبت ۲۱۴ اثر و کسب رتبه نخست کشوری از دیگر رویدادهای برگزار شده در سال ۱۴۰۲ بود.

کد خبر 747239

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد