Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عبدالکریم گراوند در بررسی روند اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی نیروی دریایی سپاه در چاه مبارک عسلویه از تلاش سپاه در عرصه‌های دفاعی و سازندگی قدردانی کرد و افزود: این نیرو ضمن حفاظت و حراست از میهن اسلامی، در رفع محرومیت و رسیدگی به نقاط محروم از توانمندی بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر تامین زیرساخت‌های لازم برای ساخت بیمارستان 32 تختخوابی نیروی دریایی سپاه در چاه مبارک تاکید و تصریح کرد: برای تامین این زیرساخت‌ها، راهکارهای اساسی تدوین شده که ساخت آب شیرین‌کن 5 هزار متر مکعبی عسلویه از جمله آنها است.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در تامین برق مورد نیاز این بیمارستان افزود: واگذاری زمین برای اجرای طرح­های سپاه در چاه مبارک مورد توجه قرار دارد و برای بهبود وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه در این منطقه نیز پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به ساخت 500 واحد مسکونی ویژه مددجویان روستایی کمیته امداد استان در سال گذشته با مشارکت سپاه اضافه کرد: سپاه استان بوشهر امسال نیز در ساخت یک‌هزار واحد مسکونی مشارکت می‌کند.

گراوند تصریح کرد: علاوه بر ساخت یک‌هزار واحد مسکونی، برای ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای محرومان تحت پوشش کمیته امداد نیز توافق شده که با روحیه جهادی سپاه این طرح‌ها نیز در موعد مقرر تکمیل و تحویل می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ساخت واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد مشارکت سپاه استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد از رفع خطر یک واحد منزل مسکونی فرسوده و متروکه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی منطقه چهار شهرداری یزد، سید ابوالفضل کشفی اظهار کرد: با وجود تذکرات و اخطارهای داده شده، با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، منزل متروکه‌ای و سایر موقعیت‌هایی که فرسایش یافته بود، تخریب و رفع خطر شد.

وی ضمن تشکر از صبوری اهالی این محل، از شهروندان خواست تا با توجه به مخاطرات آب و هوایی، خانه‌های خود را رها نکنند تا جان ساکنین و اهالی محله و عابرین پیاده به خطر نیفتد.

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد افزود: در غیر این صورت با هماهنگی دستگاه قضا، نسبت به رفع خطر واحد مسکونی اقدام می‌شود.

کد خبر 750207

دیگر خبرها

  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان