Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-28@14:40:56 GMT

عکسهای جدید پروفایل مخصوص تابستان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۳۷۹۴

عکسهای جدید پروفایل مخصوص تابستان

پروفایل این روزها به موضوع جالبی دردنیای مجازی و بین کاربران اینترنت تبدیل شده است. به طوری که در بازه های مختلف ، مناسبت ها ، شادی ها و حتی عزاداری ها و … این مسئله اهمیت زیادی پیدا می کند و جست وجو در گوگل برای یافتن عکس  پروفایل به شدت افزایش پیدا می کند. با فرا رسیدن فصل جذاب تابستان  نیز “عکس پروفایل مخصوص تابستان” در اولویت قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از قرار دادن یک سری عکس در پروفایل شبکه های اجتماعی در بین افراد مختلف متفاوت است. شاید فردی با انتخاب یک عکس جدید تابستانی بخواهد زیبایی های این فصل  را به نمایش در آورد یا فردی بخواهد به روزهای تفریح و  آفتابی این فصل گرم دلبر اشاره کند.

گالری عکس مخصوص تابستان و عکس متن دار تابستان برای پروفایل و عکس برای فصل تابستان و تصاویر زیبا از فصل تابستان را در مطلب تهیه شده مشاهده کنید

عکس تابستان نزدیکه

 عکس فصل تابستان

 پروفایل تابستان برای اینستاگرام

 

عکس نوشته تابستان 

 پروفایل برای تابستان

عکس متندار تابستان

منبع: ساتین

کلیدواژه: پربازدیدترین تصاویر تصاویر برتر سال تصاویر دیدنی جهان عکس تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان

میلان در تابستان 2024 می خواهد به محض جذب یک مهاجم، خط میانی خود را هم تقویت کند

طرفداری | میلان به کفرن تورام، هافبک فرانسوی نیس علاقه مند است. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، کفرن تورام ممکن است به مانند برادرش مارکوس، ساکن شهر میلان شود اما در تیم رقیب بازی کند. در واقع میلان به این هافبک متولد 2001 علاقه دارد اما روسونری تنها تیم اروپایی خواهان جذب او نیست. تورام 40 میلیون یورو ارز‌ش‌گذاری شده اما در تابستان یعنی زمانی که تنها یک فصل از قرارداد او (تابستان 2025) با نیس باقی می ماند، امکان تغییر این رقم وجود دارد. مزیت میلان در رقابت با تیم های انگلیسی می تواند برادرش باشد. کفرن و مارکوس به یکدیگر نزدیک هستند و بدشان نمی آید در ایتالیا کنار هم زندگی کنند؛ حتی اگر عضو تیم های رقیب شهر میلان باشند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • این گوشی ارزان و ارزشمند مخصوص پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است!
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • «سفالگری»، هنری به قدمت تاریخ گیلان + تصاویر
  • چهار ماده غذایی ارزان و سالم مخصوص سفر
  • پروفایل، عکس نوشته، پوستر و استوری شهادت حضرت علی (ع) + متن تسلیت
  • فروردین ۱۳۵۷؛ ریال ایران دوازدهمین ارز معتبر جهان شد
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵