Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا علیپور، فرماندار نیر در حاشیه جشنواره با تشریح اهداف برگزاری آن افزود: این جشنواره با هدف معرفی قابلیت ها و جاذبه های گردشگری شهرستان نیر برگزار می شود.

وی معرفی غذاهای سنتی بویژه آش های بومی، آداب و رسوم، صنایع دستی و مراکز تاریخی شهرستان نیر و استان اربیل را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره برشمرد و گفت: برگزاری جشنواره آش‌های سنتی و بومی ظرفیت گردشگری نیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نیر تقویت روحیه جمعی، ایجاد فضای پرنشاط برای میهمانان و مسافران و مردم استان، معرفی ظرفیت‌ های گردشگری شهرستان نیر و تقویت مشارکت عمومی در اجرای برنامه ‌ها را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

علیپور ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا با برگزاری چنین برنامه ‌هایی زمینه ماندگاری هر چه بیشتر مسافران و گردشگران را در این شهرستان فراهم آوریم.

وی پخت و ارائه آش، نمایش و عرضه صنایع دستی، سوغات محلی و اقلام فرهنگی، نمایش نمادهای بومی و فرهنگی و معرفی جاذبه های گردشگری نیر و استان را از بخش‌ های مختلف جشنواره برشمرد.

انتهای پیام/ع

جشنواره آش و غذاهای سنتی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره آش غذاهای سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمرده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گفت: این جشنواره با هدف معرفی آئین‌های سنتی، بازی‌های بومی و محلی و معرفی غذا‌های محلی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • ثبت روز «روز گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد