Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون از طریق هزار و 159 طرح فرش‌بافی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 858متر فرش، گلیم و تابلو فرش بافته‌شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه هزار و 159 طرح اشتغال در استان زنجان برای جامعه هدف این نهاد ایجادشده است، اظهار کرد: طرح اشتغال فرش‌بافی از طرح‌های زودبازده با بهره‌وری مناسب بوده و تلاش می‌کنیم با توسعه این طرح زمینه درآمدزایی خانوارهای مددجویی تحت حمایت این نهاد را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با ارائه تسهیلات پنج ‌تاپانزده میلیون تومانی طرح فرش‌بافی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به‌منظور درآمدزایی برای جامعه هدف این نهاد و با استفاده از منابع داخلی کمیته امداد و منابع بانکی ایجاد می‌شود.

صفری افزود: با فعالیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در طرح اشتغال فرش‌بافی در این استان در سه ماهه اول سالجاری هزارو31 تخته فرش، گلیم و تابلو فرش توسط جامعه هدف این نهاد بافته‌شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11درصد رشد داشته است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در طرح فرش‌بافی از اقدامات مهم این نهاد است، افزود: فرشهای تولیدی ازجمله فرش، گلیم و تابلو فرش در سه ماهه اول امسال بیش از 674میلیون تومان به فروش رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان