Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@23:19:46 GMT

گله‌های گوسفند هم در یمن بمباران می‌شوند +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۴۴۶۸

گله‌های گوسفند هم در یمن بمباران می‌شوند +عکس

جنگنده‌های ائتلاف سعودی در جریان بمباران تمامی اهداف غیر نظامی، یک گله بز و گوسفند را هدف قرار دادند.

خبرگزاری فارس: جنگنده‌های ائتلاف سعودی در سلسله حملات خود به اهداف غیرنظامی در یمن، دو خودروی شهروندان یمنی را در شهرستان «زبید» در استان الحدیده را هدف قرار دادند که در جریان آن پنج تن کشته و هشت تن دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه المسیره و در ویدئوی منتشر شده، لوازم و اثاثیه این شهروندان در کنار جاده پراکنده شده است.

همچنین در کنار بمباران غیر نظامیان، جنگنده‌های سعودی یک گله احشام را که در کنار جاده در حال حرکت بودند را نیز هدف قرار دادند.

یکی از کسانی که به کمک زخمی‌های این بمباران آمده بود، به خبرنگار شبکه المسیره گفت که ائتلاف سعودی به هیچ کس رحم نمی‌کند و مردم یمن باید برای دفاع از خود و داراییهایشان به مقابله با تجاوزکاران بشتابند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003XIn

منبع: فردا

کلیدواژه: بمباران یمن گله های گوسفند تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس شبکه دامپزشکی جغتای گفت: تب نزله‌ای بدخیم بیماری حاد و کشنده‌ای است که صرفاً در گاو ظاهر می‌گردد و بین حیوانات اهلی تنها گاو و گاومیش به این بیماری مبتلا شده و علائم ظاهری را از خود نشان می‌دهند.

دکتر ابراهیم سپهر، افزود: این بیماری علائمی چون، تب بین ۴۰ تا ۴۱.۵ درجه سانتی‌گراد، ریزش آب از بینی که ابتدا مخاطی، سپس چرکی و بعد زرد رنگ شده و تشکیل عفونت می‌دهد، کدر شدن قرنیه و پرخونی مویرگ‌های سفیده چشم که به کوری می‌انجامد، زخم‌های داخل دهان، روی لب‌ها و سطح داخلی لثه، تورم عقده لنفی و ملامسه آنها بصورت ظاهری، نشانه‌های عصبی بیماری به ویژه ناهماهنگی دستگاه‌های حرکتی، لرزش ماهیچه‌ها و ضعف دست و پا، در اوائل بیماری دام دچار یبوست شده و سپس دچار اسهال می‌شود که در هر دو صورت دفع مدفوع با درد همراه است.

او گفت:در این حالت دفع ادرار به صورت قرمز رنگ می‌باشد، اسهال و کم آبی بدن، حیوان دهانش را باز نگه داشته، نفس نفس می‌زند و در عرض سه روز پس از ظهور اعلائم اولیه دام تلف می‌شود.

 رئیس شبکه دامپزشکی جغتای افزود:با توجه به اینکه ویروس عامل بیماری از گوسفند به گاو منتقل شده و بنابراین، این بیماری در مناطقی که گاو و گوسفند‌ها در کنار یکدیگر نگهداری می‌شوند بیشتر دیده می‌شود، از نگهداری گاو و گوسفند در یک مکان جدا خوداری کنند.

دیگر خبرها

  • انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان! (فیلم)
  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • (ویدئو) انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان!
  • فیلم/ کودکان همچنان در بانک اهداف بمباران‌های غزه
  • فیلم/ بمباران خونین شب گذشته در رفح
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم