Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@20:36:17 GMT

سرزمین بهشتی سیلوانا با جاده های جهنمی!

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۴۵۳۸

سرزمین بهشتی سیلوانا با جاده های جهنمی!

روزی نیست که شاهد سانحه های مرگبار رانندگی به دلیل وضعیت وحشتناک جاده های سیلوانا نباشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، بخش سیلوانا با داشتن پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری ، توریستی فروان با جمعیت بالغ بر ۶۵ هزار نفر هنوز از یک جاده مواصلاتی استاندارد محروم است و گهگاهی برای رفع تکلیف چاله های آن پر می شود که فقط چند هفته دوام می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی نیست که شاهد سانحه های مرگبار رانندگی به دلیل وضعیت وحشتناک جاده های سیلوانا نباشیم . ای کاش مسوولان به گردشگری طبیعت استان بها داده و از ایجاد حداقل زیر ساخت ها همچون راه و جاده غافل نشوند!

جاده ی موصلاتی سیلوانا ، معرف عملکرد مسئولین دولتی بخش سیلوانا می باشد ، بخشداری سیلوانا در سکوت اداری خود تنهای تنها مانده است .
مسئولین دولتی بخش سیلوانا باید مرتب مدیریت شهری و راه سازی استان را به چالش بکشند . واقعا چرا مدیریت بخش این قدر ضعیف است .

* همه منتظر معجزه هستند ولی معجزه عملکرد خود ماست

مسئولین بخش چرا کم کاری خود را در زیر سایه ی دولت مخفی می کنند . مردم آگاه منطقه باید از مسئولین دولتی عملکرد را مطالبه کنند.
هر کسی سکان مدیریت را در دست دارد باید اطلاع رسانی کند چه خدماتی برای مردم انجام داده است .
چرا واقعا باید وقتی که یک مقام بلند پایه ی دولتی به منطقه سفر می کند جوانان در چاله ها درخت بکارند . جاده ی های سیلوانا امروز بوی مرگ می دهند پر از چاله و چوله های خطرناک ، در هنگام رانندگی باید مواظب بود تا هم چاله ها را رد کرد و هم با ماشین جلویی شاخ به شاخ نشد.
رانندگان سیلوانا چنان تبحری در مارپیچی لایی کشیدن یاد گرفته اند که انگاری مسی درفوتبال آقایی می کند و دریبل می رود .
یادم نرفته ، جاده های مرگ سیلوانا بهترین شعار انتخاباتی بعد از دریاچه ی ارومیه در انتخابات نمایندگان مجلس و شوراهای شهری و روستایی می باشد .

هر کسی در صدد تحریک احساسات مردم برای کسب رای به نفع خود دارد از آمادگی پیمانکار برای کیفی سازی جاده های سیلوانا حرف می زند .
به خدا ماشین های مردم سیلوانا در این مسیر اگر شاخ به شاخ نکنند آنقدر هزینه ی جلوبندی می کنند تا آخر کار کلا کم آورده و دست خالی از این هزینه های سنگین جانبی بمانند.
واقعا مردم میفهمند چرا مسیر اصلی سیلوانا تا منطقه ی گردشگری بند ارومیه (منطقه ی تفریحی پولدارها و بی دردان جامعه) عالیه و با استانداردهای روز علامت گذاری شده اما وقتی سد شهر چایی ارومیه را رد می کنی و به سه راهی راژان میرسی تازه جاده ی هزار چاله رخ نمایان می کند .
کسانی که در سیلوانا مسئول ذی ربط هستند اگر از روز اول به پشت میز کار خود پناهنده نمی شدند و خود اقدام به تعمیر جاده کرده بودند امروز جاده های سیلوانا این وضعیت را نداشتند .
خداوند در قرآن کریم می فرماید:«
مَنْ قَتَلَ نَفْسَا بِغَیرِ نَفْسٍ أوفَسادٍ فِی الأَرضِ فَکانَّما قَتَلَ النَّاسَ جمیعاً وَ مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً»

یعنی هر کس، انسانی را بدون ارتکاب قتل یافساد درروی زمین بکشد،چنان است که گویی همه انسانها را کشته، وهرکس. انسانی راازمرگ رهایی بخشد،چنان است که گویی همه مردم رازنده کرده است.

براساس نص همین آیه، آیا بی مبالاتی، بی توجهی، ناکارآمدی، خیانت در امانت، روزمرگی، انکار و اظهار عجز و ‌ناتوانی مسئولان شهرستانی و استانی در اصلاح این جاده که مطالبه مردم سیلوانا است، مصداق مباشرت در قتل بیگناهان نیست!؟
نیک می دانم حکایت جاده هزارچاله صرفا با روکشی غیر استاندارد آن هم در قسمتی از جاده مختومه می شود .
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم باید مسئولین کم کار و بی مسئولیت را بازخواست نماید که چرا این چنین مسئولانی با آبروی نظام بازی می کنند .
امروز جاده ی سیلوانا در مرزبندی منطقه بند ارومیه ، مطالبه ی مردم شده است .
تفرجگاه بند ارومیه مرکز انواع تفریحات ناسالم مرفهین بی درد ارومیه است و چند کیلومتر جلوتر در جاده های موصلاتی هزار چاله سیلوانا مردم در حمل و نقل جاده ای خود بدون حتی یک نمازخانه ، سرویس بهداشتی ، اکیپ اورژانس جاده ای و … مانده اند .

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است

نماینده مردم اصفهان گفت: شبکه معابر شرق شهرستان اصفهان بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی طغیانی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان اظهار داشت: بخش امروزی منطقه شرق شهرستان اصفهان، حکم قلب منطقه شرق استان را دارد و در این بخش بین 70 تا 80 هزار نفر جمعیت داریم و نقطه صقل منطقه به شمار می‌رود.

وی افزود: با این حال شبکه معابر این بخش بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متأسفانه منطقه و به طور کلی شرق استان مسیر سرویس‌دهی مناسبی ندارد و حل این مشکلات نیاز به عزم جدی دارد.

وی مسئله آب را مهم‌ترین مشکل منطقه شرق شهرستان اصفهان دانسته و گفت: در این منطقه کشاورزی از قدیم جریان داشته و صدمات زیادی از این موضوع خورده است اما متاسفانه تلاش‌های ما تاکنون به جایی نرسیده است و امیدواریم بتوانیم در زمان باقی مانده از عمر دولت سیزدهم، خروجی قابل عرضه‌ای برای مردم این منطقه در حل مسئله آب داشته باشیم.

ACD فضای اقتصادی اصفهان را تغییر خواهد داد + فیلم

وی در ادامه افزود: یکسری از مشکلات خاص مناطق هستند به طور مثال در منطقه اصفهانک بنیاد مسکن در دوره‌ای واگذاری داشته اما سایر خدمات روی زمین مانده است و این دست مشکلات باید هر چه سریع‌تر حل شوند.

طغیانی در پایان گفت: امیدوارم این جلسه نقطه عطفی برای حل مشکلات منطقه شرق اصفهان و سایر مناطق استان باشد.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • طبیعت بهاری کاشان، بهشتی در دل کویر
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • کلیپ| افتادن از چاله «دارسی» به چاه ۱۹۳۳
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سیاه‌چاله چیست و چگونه نور را می‌بلعد؟!