Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@23:18:49 GMT

ستاره سپاهان در یک قدمی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۴۶۵۴

ستاره سپاهان در یک قدمی استقلال

مدیرعامل استقلال، علی کریمی را به باشگاه دعوت و با این بازیکن برای حضور در استقلال مذاکره کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بعد از جدایی امید ابراهیمی، سیدرضا افتخاری علی کریمی را به باشگاه استقلال دعوت و با این بازیکن برای حضور در تیم استقلال مذاکره کرد. در مذاکرات طرفین همه چیز به جز یکی دو بند خوب پیش رفت اما مدیرعامل استقلال عقد قرارداد با وی را منوط به تست های پزشکی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی امروز در تست های پزشکی ایفمارک شرکت کرد ولی جواب آزمایشات نهایی روز شنبه مشخص می شود. حالا باشگاه استقلال منتظر پاسخ ایفمارک است تا در صورت سلامت علی کریمی با این بازیکن قرارداد امضا کند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان در دو چالشِ مورایس

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان پس از سه ماه نتیجه نگرفتن به جایی رسیده که برای بازگشت به روند پیروزی بیشتر از اینکه به آمادگی فنی و بدنی نیاز داشته باشد، به آمادگی روحی و روانی احتیاج دارد و برای همین هم کادر فنی پرتغالی این تیم در جریان تمرین ریکاوری پس از پیروزی در دربی اصفهان آیتمی برای تقویت شرایط روانی تیم و تقویت کار تیمی در نظر گرفته بود.

در این بخش از تمرین سپاهان بازیکنان در چند گروه تقسیم شده‌اند و با استفاده از اهرم‌هایی در حال چیدن قطعات قرار گرفته روی صحنه روی هم هستند.

سپاهان ترسناک‌ترین تیم فوتبال ایران در شروع فصل جاری بود واگر از هفته‌های پایانی نیم فصل اول وارد بحران نمی‎‌‌شد، شاید حالا با اختلاف در صدر جدول رده بندی‌ قرار داشت، اما آنها حالا اختلاف قابل توجه 11 امتیازی با صدر جدول دارند و مورایس برای اینکه تیمش هم از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کند و هم  فرهنگ کار گروهی بهتری پیدا کند، آیتم متفاوتی را برای آنها در نظر گرفته بود.

طلایی‌پوشان اصفهانی آماده دیدار روز یکشنبه برابر ملوان در انزلی می‌شوند؛ دیداری که برای تثبیت جایگاه سومی این تیم بسیار پراهمیت است.

دیگر خبرها

  • ستاره‌های سپاهان در دو چالشِ مورایس
  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!