Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور عبادی پور پیش از ظهر پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:خداوند توفیق داده از سال ۱۳۹۳تاکنون با همکاری و مشارکت خیرین و بسیجیان و رزمندگان  هندیجان و دیگر شهرها یک مسجد ،دو زینبیه و یک حسینیه علی ابن ابیطالب(ع) درشهرستان ساخته و مراسمات ملی و مذهبی با حضور آحاد مردم و مخصوصا جوانان و نوجوانان درهندیجان در حال برگزاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: برای تکمیل مسجد صاحب الزمان (عج)بیش از ۴۰۰میلیون تومان دیگر نیاز است که امیدوارم با کمک مسئولان و خیرین این پروژه برای برگزاری مراسمات اهل بیت(ع)و برنامه های فرهنگی عشایر به اتمام برسد.   وی بابیان فضای محیط مسجد و زینبیه گفت:مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)با تامین مالی نیاز به گنبد ،دو گلدسته ،کف پوش و وسایل سرمایشی و گرمایشی دارد و همچنین زینبیه غیبت الانبیاء(ع)نیاز به کولر و فرش دارد که امیدوارم با همت مردم تامین شود.   عبادی پور بسیجی خادم اهل بیت(ع)و مسئول هیات امنای حسینیه علی ابن ابیطالب(ع)و مسجد صاحب الزمان(عج)عنوان کرد:در زینبیه حضرت رقیه(س)با همت خواهران مراسماتی از جمله کلاس های آموزش رو خوانی قرآن و تفسیر و مفاهیم قرآن و احکام شرعی و همچنین در حسینیه علی ابن ابیطالب(ع)دیگر برنامه شامل جشن ها و شهادت های اهل بیت (ع)بر گزار می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال