Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-19@05:34:25 GMT

هافبک مدنظر شفر تست پزشکی داد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۵۰۵۳

هافبک مدنظر شفر تست پزشکی داد

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مسئولان باشگاه استقلال در انتظار پاسخ ایفمارک برای عقد قرارداد با علی کریمی هستند.

به گزارش وبسایت نود، بلافاصله بعد از جدایی امید ابراهیمی سیدرضا افتخاری علی کریمی را به باشگاه استقلال دعوت و با این بازیکن برای حضور در استقلال مذاکره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مذاکرات طرفین همه چیز به جز یکی دو بند خوب پیش رفت اما مدیرعامل استقلال عقد قرارداد با وی را منوط به تست های پزشکی داد.

کریمی هم امروز در تست های پزشکی ایفمارک شرکت کرد ولی جواب آزمایشات نهایی وی روز شنبه مشخص می شود. حالا باشگاه استقلال منتظر پاسخ ایفمارک است تا در صورت سلامت علی کریمی با این بازیکن قرارداد امضا کند.

این در حالی است که پیش از این با بازیکنانی مثل تیموری و آقاخان قرارداد امضا شده که هر دو نفر مصدوم هستند ولی افتخاری معتقد است قرارداد این نفرات نهایی نشده است!

 

۲۰۵۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با قرار گرفتن دوباره مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال و البته مصدومیت دردناک مهدی مهدی‌پور، جواد نکونام ترجیح داده جلال‌الدین ماشاریپوف را یک خط عقب‌تر به میدان بفرستد.

هافبک ازبکستانی استقلال که از ابتدای حضور در ترکیب تیمش توانسته بود با گلزنی حضور در پیراهن آبی را جشن بگیرد، در این بازی‌ها نشان داده می تواند در پست هافبک پشت مهاجم و بازیساز تیمش هم به خوبی بازی کند.

ستاره ازبکستانی که آخرین تاثیرگذاری مستقیم او در نتایج استقلال به پاس گل برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد، امیدوار است در این پست هم بتواند از بازی برابر شمس آذر قزوین دوباره تاثیرگذاری مستقیمش را مجسم کند.

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!