Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@08:19:38 GMT

مراسم افتتاحیه یاوران ولایت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۵۱۴۱

سرگرد پاسدار علی گل آرا در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی- تربیتی یاوران ولایت : امروزه دشمن از افزایش قدرت و تاثیرگذاری نظام اسلامی هراس دارد و با استخدام مزدور درصدد ضربه زدن به قدرت ونفوذ جمهوری اسلامی در منطقه ی خاورمیانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، باحضور سرگرد پاسدار علی گل آرا جانشین ناحیه مقاومت بسیج دزفول،سروان پاسدار رضا صائمی نیا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی دزفول و سروان پاسدار محمدحسین زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید رجایی سردشت ، مراسم افتتاحیه دوره آموزشی-تربیتی یاوران ولایت در روز چهارشنبه مورخ 97/4/20 در محل دانشگاه جندی شاپور دزفول برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا برنامه باقرائت آیاتی ازکلام الله مجید وپخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز و باپخش کلیپی درباره شهید عارف کایدخورده (شهیدمحوری دوره یاوران ولایت) ادامه یافت.

در ادامه ی برنامه سرگرد پاسدار علی گل آراجانشین ناحیه مقاومت بسیج دزفول،درابتدای سخنان خود ضمن خیر مقدم به دانش آموزان بسیجی ، به تاثیرگذاری بسیج در شکل گیری شخصیتی منظم و مسئولیت پذیر در دانش آموزان بسیجی اشاره وافزود که :آینده جامعه اسلامی به دست شما عزیزان رقم میخورد.

وی در ادامه به دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی اشاره وافزود که :امروزه دشمن از افزایش قدرت و تاثیرگذاری نظام اسلامی هراس دارد و با استخدام مزدور درصدد ضربه زدن به قدرت ونفوذ جمهوری اسلامی در منطقه ی خاورمیانه است.

در ادامه ی برنامه سروان پاسدار رضا صائمی نیا به تشریح خلاصه ای از دوره ی یاوران ولایت پرداخت وافزود که : این دوره باحضور 210 نفر از دانش آموزان بسیجی، از رده های سنی متوسطه ی اول پایه نهم ومتوسطه ی دوم پایه دهم که به صورت گزینشی از سطح مدارس شهرستان دزفول و سردشت انتخاب شده اند تشکیل شده است.

وی در پایان سخنان خود اشاره به هدف نام گذاری دوره ی امسال به نام شهید مدافع حرم عارف کاید خورده افزود که: از سال گذشته برنامه ای را شروع کرده ایم که دوره ها به نام یکی از شهدای مدافع حرم باشد و باتوجه به نزدیکی شهید عارف کاید خورده ازلحاظ سنی به دانش آموزان، دوره ی امسال را به نام این شهید بزرگوار مزین کردیم.

لازم به ذکراست دوره ی آموزشی- تربیتی یاوران ولایت هرساله به مدت سه روز جهت انتخاب شوراهای واحد بسیج مدارس برگزار می گردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نودهی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم اختتامیه دوره آموزشی متنا یا معماران تمدن نوین اسلامی در شهرستان علی آباد با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی متنا را با رویکرد تربیتی فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: این دوره در سال گذشته در قالب ۸۰ ساعت طی ۶ ماه در مدرسه علمیه بیت الهدی شهرستان علی آباد برگزار شد.

مسؤول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده در اختتامیه این مراسم به افرادی که این دوره را گذراندند گواهینامه آموزشی داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال در دوره آموزشی متنا ۶۰ نفر آموزش دیدند.

کد خبر 6085469

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود