Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@12:13:43 GMT

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۵۲۷۸

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

به گزارش ایکنا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه‌ای، تقویم آموزشی سال 97-98 را به واحد‌ها و مراکز آموزشی این دانشگاه ابلاغ کرد.

بر اساس بخشنامه صادره از سوی علیرضا رهایی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، سال تحصیلی 97-98 در دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۴ شهریور سال ۹۷ آغاز و ۲۴ مرداد سال ۹۸ پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بخشنامه تاکید شده که به منظور وحدت رویه، واحد‌های مجری باید بر اساس این تقویم عمل کنند و هرگونه برنامه ریزی خارج از تقویم یادشده، قابل پذیرش نخواهد بود.

شرح کامل زمان ثبت‌نام، شروع و پایان نیم‌سال و زمان امتحانات سال تحصیلی 97-98 به شرح زیر است:   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دانشگاه دانشگاه آزاد تقویم آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم افتتاح مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی شهید مدافع حرم علیرضا قبادی دانشگاه آزاد اسلامی البرز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در واحد کرج برگزار شد.

دکتر طهرانچی ضمن بازدید از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی با جمعی از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و فناوران به گفت‌وگو پرداخت.

این مجتمع با مساحت ۳۹۰۰ متر مربع دربرگیرنده مجموعه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، مرجع و همکار دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و مشتمل بر ۵۱ فضای آزمایشگاهی تحقیقاتی است که در ۷ گروه مختلف ساماندهی شده‌اند.

برق، الکترونیک، هوش مصنوعی، فناوری‌های نوین، شیمی، کشاورزی، کشت بافت، محیط زیست، غذا و دارو، مجموعه کارگاه‌های طراحی و دوخت و تحقیقاتی پزشکی از جمله مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این مجموعه آزمایشگاهی است.

گفتنی است ۲۰ عضو هیأت علمی، منتورینگ مجتمع شهید قبادی را در کنار ۳۲ کارشناس آزمایشگاه‌ بر عهده دارند و تمامی فعالیت‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی استان البرز در قالب ۱۱ آزمایشگاه همکار سازمان‌ها در این مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی فعالیت انجام می‌شود.
همچنین دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه‌های خود از مهدکودک سمای واحد کرج بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229098 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • حمیدی‌فر: در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم