Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، در حالی که امثال مائده هژبری ها در ایران بفکر رقص اند و یا آن دیگری در سالروز شهادت امام صادق در حال حرمت شکنی است، در آن سو یک دختر آمریکایی هم سن و سال مائده، در حال پرش برای رسیدن به مریخ است.

 

به گزارش العربیه، همزمان با افزایش دانش و توجه بشر درباره امکان زندگی در کرات دیگر، علاقه انسان به سفر به فضا و مشارکت در این پژوهش نیز افزایش یافت و اینک یک دختر 17 ساله خود را برای سفر به مریخ و ثبت شدن نامش در تاریخ به عنوان اولین انسانی که پا در کره سرخ می‌گذارد، آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الیسا کارسون، دختر 17 ساله‌ای که ساکن ایالت آریزونای آمریکاست در حال آموزش دیدن برای مشارکت در یک ماموریت فضایی در سال 2033 است که هدف از آن ارسال یک یا چند فضانورد به کره مریخ است. کسی که بتواند در این ماموریت شرکت کند، اولین انسان تاریخ خواهد بود که به مریخ رفته است.

 

 

 

 

کالرسون توانسته در 17 سالگی شروط و معیارهای ناسا برای پیوستن به برنامه‌های فضایی را داشته باشد.

 

او جوان‌ترین فردی است که تاکنون در Advanced Possum Academy پذیرفته شده و مجوز سفر به فضا را کسب کند. او در حال حاضر علاوه بر شرکت در برنامه‌های آموزشی ناسا، به تحصیل در دانشگاه نیز می‌پردازد.

 

 

 

 

چند سالی است دولت آمریکا با سرمایه گذاری روی حوزه زنان، و استخدام افرادی مانند مسیح علی نژاد، دختران و زنان جوان کم سن و سال را هدف قرار داده و آنها را قربانی افکار فمنیستی می کند.

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ناسا مائده هژبری آمریکا عکس العربیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد

محمدعلی کاوسی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ساعت ۱۲/۳۰ ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ گزارش مفقودی پیرمرد ۷۵ ساله دارای آلزایمر در تالاب کجی این شهرستان نهبندان دریافت شد.

وی بیان داشت: نجاتگران هلال‌احمر شهرستان نهبندان، بلافاصله پس از دریافت گزارش به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی تالاب و دشواری عملیات جست‌وجو، سه تیم امداد ونجات از شهرستان نهبندان و یک تیم از ستاد استان به دنبال فرد مفقودی در محل تالاب حاضر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: پس از تلاش حدود ۵ ساعت، جسد پیرمرد مفقودی در آب‌های تالاب کشف شد.

به گفته وی عملیات بیرون کشیدن جسد توسط امدادگران حاضر در صحنه هنوز ادامه دارد.

کد خبر 6094496

دیگر خبرها

  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • چین خاک سرخ مریخ را به زمین می‌آورد!
  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!