Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اردبیل از مشارکت این اداره‌کل با کمیته امداد استان برای اشتغال‌زایی در حوزه صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، نادر فلاحی در دیدار با مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه بیش از 50 رشته صنایع‌دستی در این استان تولید می‌شود، این حوزه قابلیت کم‌نظیری در اشتغال‌زایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس ایجاد اشتغال در حوزه صنایع‌دستی در قالب تفاهم‌نامه همکاری عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: از سویی با تسهیلات اندک می‌توان فرصت‌های شغلی در این حوزه ایجاد کرد.

به گفته سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل با مشارکت کمیته امداد می‌توان نسبت به اشتغال‌زایی در حوزه صنایع‌دستی اقدام کرد و به ویژه با رویکرد حمایت از اقشار کم درآمد و زنان سرپرست خانوار، از متقاضیان حمایت کرد.

فلاحی اضافه کرد: علاوه بر این، اداره کل میراث فرهنگی استان در نظر دارد در بهسازی و ساخت سرویس‌های بهداشتی با کمیته امداد مشارکت کند.

وی تاکید کرد: این مجموعه در ساخت و جانمایی سرویس‌های بهداشتی مشارکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نظری ظهر دوشنبه در نشست با صنعتگران فعال کردستان در رشته‌های «رودوزی سنتی» و «سراجی سنتی» اظهار کرد: به‌منظور توسعه و ترویج هنرهای سنتی حفظ، حراست و احیای رشته‌های صنایع‌دستی و حمایت از تولیدکنندگان و هنرمندان صنایع‌دستی باید در اولویت باشد که امسال از برنامه‌های محوری این معاونت است.

وی هدف از برگزاری این نشست را ایجاد تشکل‌های تخصصی و ارتباط هدفمند در صنایع‌دستی استان عنوان کرد و افزود: ثبت و راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی و تشکل‌های مردمی می‌تواند راه حلی مناسب برای همکاری بخش خصوصی با بخش دولتی باشد.

نظری یادآور شد: صنعتگران و فعالان صنایع‌دستی می‌توانند در قالب تشکل‌های مردمی با استفاده از توانمندی‌های همدیگر و با هم‌فکری و هم‌افزایی بیشتر برای رسیدن به اهداف مشترک متعالی گام‌های مهمی بردارند.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اضافه کرد: تقویت فعالیت صنعتگران نیاز به حمایت از هنرمندان این عرصه را دارد و این مهم توسط اداره‌کل میراث فرهنگی استان مورد توجه خواهد بود.

صنعتگران حاضر در این جلسه ضمن بیان موانع و مشکلات موجود، نماینده‌ای را برای تشکیل تعاونی و هماهنگی‌های لازم انتخاب کردند.

کد خبر 6085522

دیگر خبرها

  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد