Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، روزنامه فوتوماک ترکیه در نسخه امروز خود (پنجشنبه) با اشاره به پذیرش تمامی شرایط پیشنهادی باشگاه ترابزون اسپور توسط سید مجید حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران نوشت: فقط اختلاف‌های جزئی در بحث پرداخت مبلغ توسط مجید حسینی به باشگاه استقلال تهران وجود دارد. این بازیکن پس از عقد قرارداد 3 ساله‌اش با باشگاه ترابزون اسپور برای شرکت در اردوی آماده‌سازی اروپایی این تیم راهی کشور اسلوونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه ورزشی ترکیه درباره جذب مرتضی پورعلی‌گنجی، دیگر مدافع ملی‌پوش ایرانی توسط باشگاه ترابزون اسپور می‌نویسد: باشگاه به تماس‌های خود با مدافع 26 ساله ایرانی ادامه می‌دهد. مرتضی پورعلی‌گنجی دیگر قصد ادامه همکاری با باشگاه السد قطر را ندارد و نگاهش به پیشنهاد ترابزون اسپور است. این بازیکن ایرانی هم شاید با پیراهن تیم ترابزون اسپور در فصل آینده سوپر لیگ ترکیه بازی کند.

باشگاه ترابزون اسپور که 50 سال پیش تاسیس شده است در فصل 2018 - 2017 سوپر لیگ ترکیه در رده پنجم جدول جای گرفته بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • روایت سرهنگ آمریکایی‌ از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا