Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@08:31:00 GMT

ناراحتی مسی از رفتن رونالدو از رئال

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۵۷۱۲

ناراحتی مسی از رفتن رونالدو از رئال

خروج کریستیانو رونالدو از لیگ برتر فوتبال اسپانیا باعث تعجب و ناراحتی لیونل مسی شد.
به گزارش صدای ایران به نقل از الرای، خروج کریستیانو رونالدو از باشگاه رئال مادرید و لیگ برتر فوتبال اسپانیا باعث شد تا در فصل آینده مسابقات فوتبال این کشور، دیگر شاهد رقابت تنگاتنگ کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، ۲ فوق ستاره قرن ۲۱ دنیای فوتبال نباشیم و باید اشاره کرده که این داستان بدون پایانی خوش برای هر ۲ طرف به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از باشگاه خبرنگاران، خروج ناگهانی رونالدو(Cristiano Ronaldo) از باشگاه رئال مادرید باعث سبب شد تا به غیر از اینکه تمامی هواداران فوتبال و باشگاه رئال مادرید حیرت زده شوند، ناراحتی لیونل مسی را نیز به همراه داشته باشد. حالا دیگر این ۲ بازیکن نمی‌توانند برای رکورد شکنی در لالیگا رقابت کنند و دیگر مسی رقیبی برای رقابت ندارد و به آسانی می‌تواند تمامی عناوین این لیگ را تصرف کند. از نظر لیونل مسی خروج رونالدو سبب شد تا دیگر هدفی نداشته باشد تا همانند فصل‌های گذشته برای دستیابی به عناوین رقابتی را رقم زند و به نوعی انرژی و شور شوق همیشگی در این بازیکن فروکش کرده است.
حضور این ۲ فوق ستاره دنیای فوتبال سبب شده بود تا لالیگا به نقطه اوج خود برسد و زیبایی رویایی را برای هواداران به وجود آورد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مسی رونالدو رئال اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم) برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم) عصبانیت شدید رونالدو در جریان مسابقه شب گذشته برابر الخلیج (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو