Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@18:04:07 GMT

رکورد مصرف نوشابه را چه کسانی شکستند؟

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۶۶۱۰

رکورد مصرف نوشابه را چه کسانی شکستند؟

جرمی هانت، وزیر سابق بهداشت انگلیس در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است: کودکان انگلیسی رکوردداران مصرف نوشابه در اروپا و جهان هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «جرمی هانت»، وزیر سابق بهداشت انگلیس در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است: کودکان انگلیسی رکوردداران مصرف نوشابه در اروپا و در جهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس آمار، کودکان انگلیسی با مصرف 234 قوطی نوشابه و دیگر نوشیدنی‌های گازدار در سطح جهان رکورددار هستند.

متخصصان انگلیسی تاکنون بارها درباره فراگیر بودن چاقی در این کشور هشدار داده‌اند و اعلام کرده‌اند که کودکان انگلیسی بیش از حد، یعنی بیش از سه برابر میزان توصیه‌شده، شکر می‌خورند.

اگرچه دولت انگلیس توصیه کرده برای مقابله با چاقی دانش‌آموزان، آنها باید حداقل یک ساعت فعالیت جسمی داشته باشند، اما تنها 15 درصد از دختران و 22 درصد پسران 11 تا 15 ساله انگلیسی این توصیه را رعایت می‌کنند.

براساس آمار موجود، 70 درصد کودکان 10 تا 17 ساله انگلیسی هر روز نوشابه یا دیگر نوشیدنی‌های شیرین و انرژی‌زا مصرف می‌کنند.

تحقیقات جدید متخصصان دانشگاه لندن نشان داد، نوجوانان انگلیسی در خطر ابتلا به انواع سرطان قرار دارند و بی‌توجهی دولت و خانواده‌ها به وضعیت تغذیه آنها شرایط را روز به روز حادتر و خطر سرطان را به این نوجوانان نزدیک‌‌‌تر می‌کند.

مدیر مرکز تحقیقات سرطان انگلیس گفت: مصرف این مقدار نوشیدنی، اهمیت نداشتن سلامتی نسل جوان و نسل‌های ماحصل آنان برای دولت و مسئولین مایه تأسف و نگرانی است.

تدستون، متخصص تغذیه ارشد در بهداشت انگلیس گفت: علاوه بر انواع سرطان و دیابت، چاقی کودکان 5 برابر بیشتر از دهه قبل افزایش داشته و مشکلات ناشی از چاقی، خود جهانی پر دردسر برای نوجوانان در بدو ورود به اجتماع است.

به گفته کارشناسان بهداشتی، قند انباشته شده در این نوع از نوشیدنی‌ها جدا از پدیدآوردن انواع سرطان، قطعا یکی از مهم‌ترین عوامل بروز دیابت است.

پژوهشگران دانشگاه لندن تأکید می‌کنند، مصرف نوشابه و نوشیدنی‌های انرژی‌زا با سردرد، درد شکمی و بی‌خوابی مرتبط است.

داده‌های موجود حکایت از آن دارد که فروش نوشیدنی‌های انرژی‌زا در انگلیس طی سال‌های 2006 تا 2015 به میزان 185 درصد افزایش یافته است.

همچنین، کودکان انگلیسی 50 برابر بیش از میانگین اتحادیه اروپا نوشابه مصرف می‌کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انگلیس کودکان نوشابه جهان چاقی شکر لندن دولت تغذیه سرطان نسل جوان چاقی کودکان مشکلات اتحادیه اروپا انگلیس کودکان نوشابه مصرف نوشابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!

عملکرد ناامیدکننده تن هاخ و شیاطین؛ این تعداد باخت برای آن‌ها در لیگ برتر بی‌سابقه بوده‌است!

طرفداری | منچستریونایتد به رکورد بی‌سابقه 13 شکست در یک فصل از لیگ برتر انگلیس رسید.

دیدار تیم‌های کریستال پالاس و منچستریونایتد از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس با شکست 4-0 شیاطین سرخ خاتمه یافت. در شبی که بیش از هر زمانی اوضاع نابسامان یونایتد در سلهست پارک نمایان شد، تیم اریک تن هاخ مقابل میزبان لندنی حرفی برای گفتن نداشت و به طرز تحقیرآمیزی به اولدترافورد بدرقه شد. منچستریونایتد علاوه بر از دست جایگاه هفتم جدول و تقدیم آن به چلسی، رکوردی را به ثبت رساند که در تاریخ این باشگاه در لیگ برتر انگلیس بی‌سابقه بوده‌است.

منچستریونایتد برای اولین‌بار در تاریخ خود در لیگ برتر انگلیس، 13 شکست را در طول یک فصل تجربه کرد. این در حالی است که یونایتد تا پایان مسابقات 3 بازی دیگر (آرسنال، برایتون و نیوکاسل) در پیش رو دارد و احتمال ارتقای این رکورد فاجعه وجود دارد. برای اولین‌بار در 47 سال گذشته، منچستریونایتد در تمامی رقابت‌های فصل مجموعاً 81 گل دریافت کرده‌است! شیاطین سرخ آخرین‌بار در فصل 77-1976 چنین عملکرد ناامیدکننده‌ای به ثبت رسانده‌بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نقش اساسی آلودگی ناشی از ترافیک در سرطان کودکان / عمده موارد قانون هوای پاک اجرا نمی‌شود
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟
  • چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟
  • هشدار به سیگاری ها؛ مرگ بیش از ۱۴ میلیون نفر بر اثر مصرف سیگار
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم