Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه «بینش مطهر» خراسان شمالی گفت: این دوره مطالعاتی از امروز، 21 تیر ماه در بجنورد آغاز به کار کرد.

علی سعیدی، مسئول دبیرخانه بینش مطهر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری دانشجو،  گفت: شهید مطهری معلم امروز و فردای تاریخ ماست. اگر ما در معرفی چنین بزرگانی کوتاهی کنیم دشمنان فرهنگی ما قهرمانان دروغین را به جوانان و جامعه‌مان تحمیل نموده و جامعه را از سرمایه‌های بزرگ فکری، فرهنگی که همواره باید مدّ نظر هر جامعه‌ای باشد، محروم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: یکی از نشانه‌های سقوط تمدن غربی این است که قهرمانانش شخصیت‌های فکری و فرهنگی نیستند و هنرپیشه‌ها و ورزش‌کاران، قهرمانان آن ملت‌ محسوب می‌شوند. وقتی جوانان یک ملت این فاجعه‌ی بزرگ را به‌ راحتی تحمّل کنند که چنین کسانی به جای قهرمانان واقعی، چشم‌ها و قلب‌هایشان را به خود جذب کرده‌اند، هرگز نمی‌توانند تصمیم‌های بزرگ و سعادتمندانه برای خود بگیرند.

 

سعیدی افزود: برنامه‌ی حساب‌شده‌ای توسط فراماسون‌ها در دنیا این موضوع را به این شکل مدیریت می‌کند که نگاه‌ها و توجه‌ها به شخصیت فکری و فرهنگی معطوف نباشد و این وظیفه‌ی ما را سنگین‌تر می‌کند.

 

مسئول دبیرخانه بینش مطهر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شهید علامه مطهری برای طلاب و دانشجویان یک اُسوه‌ی ارزشمند و تجربه ‌شده‌ای است که می‌تواند افق‌های بزرگی را مدّ نظر ما قرار دهد تا از پوچی و بی‌هویتیِ دوران رهایی یابیم و به عبارتی شهید علامه مطهری معلم امروز و فردای تاریخ است.

 

وی افزود: اولین چیزی که ما باید در شناخت شهید مطهری مدّ نظر داشته باشیم عبارت است از این‌که آن والا مقام توانسته بود هویت و شخصیت خود را در عمیق‌فهمیدن دین معنا کند. شهید مطهری شخصیتی است که بنا دارد دین را عمیقاً و همه‌جانبه بشناسد تا طوری آن را ارائه دهد که نه‌تنها همه‌ی اهل فکر از او بهره‌مند شوند، بلکه پیشاپیش زمینه‌ی دفع شبهات نیز فراهم گردد و افراد گرفتار التقاط نشوند.

 

سعیدی تصریح کرد: دبیر خانه بینش مطهر خراسان شمالی در راستای رسالت فوق آغاز به کار کرده و در بدو فعالیت با برگزاری دو دوره «تربیت معلم و مربی» و «استخدام، انتخاب مدرس و پژوهشگر دانشگاه امام حسین (ع)» جهت ارتقاء سطح فکری و معرفتی اندیشه جویان علاقه مند به اندیشه شهید علامه مطهری (ره) اهتمام ویژه ای داشته و خواهد داشت.

 

وی در پایان گفت: این دوره مطالعاتی بینش مطهر امروز، 21 تیر ماه آغاز به کار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بینش مطهر شهید مطهری دوره بینش مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: براثر زمین‌لرزه بعد از ظهر امروز، گچ‌ برخی خانه‌ها در روستاهای اطراف شهر تیتکانلو ریخت.

شفیق در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: به‌جز گچ‌ریزی تعدادی از ساختمان‌های روستایی، این زلزله هیچ خسارت مالی و جانی به‌دنبال نداشته است.

وی یادآوری کرد: ساعت ۳۷: ۱۵ امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در عمق هشت کیلومتری به وقوع پیوست. این زمین‌لرزه در شهرستان‌های شیروان، فاروج و بجنورد احساس شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • تشییع پیکر شهید فرزین بلیان در کرمانشاه
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود+ فیلم
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری