Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارایلنا ، ازهفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی  کشور ازساعت ۲۱/۳۰امشب تیم های فوتبال ساحلی خزر رودسر از گیلان و شهرداری چابهار از استان سیستان و بلوچستان در ورزشگاه ساحلی منطقه آزاد انزلی به میدان می روند. 

این مسابقه بدلیل آماده نبودن ورزشگاه ساحلی رودسر با نظر فدراسیون فوتبال در ورزشگاه منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

تیم فوتبال ساحلی شاهین خزر رودسر با 10 امتیاز در مکان هشتم و تیم فوتبال ساحلی شهرداری چابهار با شش امتیاز در جدول رده بندی یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قرار دارند.  

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ