Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان ؛ رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت:  طرح توسعه و بازسازی حرم مطهر امامزادگان عزیزالله و رسول الله(ع) خوراسگان اصفهان با مشارکت 35 میلیارد ریالی خیران این منطقه آغاز شد.
حجت الاسلام سید هادی روح الامینی افزود: ساختمان قدیمی این امامزاده عظیم الشان 95 متر مربع بود که با برنامه ریزی و تهیه نقشه جدید مساحت بقعه، رواق و صحن این امامزاده به 900متر مربع افزایش می یابد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پیش بینی می شود، در صورت تامین اعتبار لازم بازسازی و مرمت این امام زاده تا 6ماه آینده به پایان برسد.
آستان مقدس امامزادگان امامزاده عزیزالله و رسول الله(ع) در شهرستان اصفهان در بخش مرکزی شهرستان اصفهان ، منطقه خوراسگان و در بخش سمسور واقع شده است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خوراسگان مرمت عزیزالله رسول الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر چراغیان ظهر چهارشنبه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بزرگداشت معلم ۴۰ برنامه شاخص فرهنگی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن افزود: همزمان با هفته معلم در بیش از ۲۰۰ مدرسه سطح شهرستان زنگ سپاس معلم نواخته شد و با تقدیم شاخه گلی از زحمات معلمین تقدیر شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از فرهنگیان، طبیعت گردی و برگزاری مراسم تکریم، جشن سپاس معلم، مسابقه کتابخوانی در طی هفته معلم برگزار می‌شود، افزود: با حمایت‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دستور اخذ سه چمن مصنوعی گرفته شده که دو زمین چمن آن در دو مدرسه سطح شهرستان افتتاح و یک چمن دیگر نیز در دبیرستان شهید مفتوحی بزودی افتتاح خواهد شد.

چراغیان از توسعه فضای مدارس خبر داد و گفت: محیط تعداد ۷ مدرسه در سطح شهرستان نیز کف سازی و آسفالت شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن با بیان اینکه هدایت دانش آموزان به هنرستان‌ها رشد قابل قبولی داشته است، گفت: با ساخت و تجهیز کاردانش شهید هنرور ۴۳ درصد از دانش آموزان در هنرستان‌ها و مابقی نیز در رشته‌های نظری مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: از ۲۰۰ مدرسه در سطح شهرستان تعداد ۶۰ نماز خانه داریم و با حضور ۴۰ روحانی نماز جماعت در مدارس برگزار می‌شود.

کد خبر 6094554

دیگر خبرها

  • از معلمان در سراسر استان کرمان قدردانی شد+ فیلم
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان