Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@21:35:52 GMT

برق اندیمشک وصل شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۹۱۷۵

برق اندیمشک وصل شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک گفت: خروج ایستگاه برق خوزستان از مدار موجب نوسان برق همچنین قطع برق از ساعت 11 و 30 دقیقه تا ساعت 14 و 30 دقیقه در نقاط مختلف شهرستان اندیمشک شد.

وی افزود: با تلاش جدی مدیریت توزیع برق شهرستان و بکار گیری کلیه امکانات در سطح شهرستان ، پس از حدود 3 ساعت برق مناطق مختلف شهرستان وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری عنوان کرد: به دلیل قطع برق ، تجهیزات آبفا اندیمشک نیز دچار اختلال شده و شاهد افت فشار آب در سطح شهرستان اندیمشک بودیم که این مشکل نیز با وصل برق و مرتفع شد.

فرماندار اندیمشک گفت: خروج ایستگاه اصلی برق در خارج از حوزه کاری توزیع برق این شهرستان رخ داده بود اما مدیریت توزیع برق این شهرستان و گروه های ویژه با کلیه امکانات و نیرو برای رفع مشکل وارد عمل شده بودند.

انتهای پیام/م

شبکه برق شهرستان اندیمشک وصل شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق ایستگاه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و راهی فرودگاه شدند.

به گزارش مشرق، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند. فضای شادی در تمرین وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • بودجه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها؛ توزیع اعتبارات مبتنی بر عملکرد