Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:27:21 GMT

امسال پرونده مسکن مهر در اردبیل بسته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۹۲۲۷

امسال پرونده مسکن مهر در اردبیل بسته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام باباخانی عصر پنجشنبه در بازدید از واحدهای مسکن مهر در اردبیل اضافه کرد: سهم این استان از طرح مسکن مهر ۴۱ هزار و ۳۷۸ واحد بود که از این تعداد ۳۹ هزار و ۴۹ واحد به متقاضیان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه از تعداد واحدهای باقی مانده نیز هزارو ۹۱ واحد تکمیل و آماده واگذاری است، ادامه داد: مابقی واحدهای باقیمانده نیز تاحدودی اجرا شده اما به دلیل مشکلات حقوقی و اختلاف بین اعضای تعاونی هنوز تکمیل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان با تاکید بر اینکه تلاش می شود مشکلات این واحدها نیز رفع و روند اجرایی آن از سر گرفته شود، متذکر شد: از مجموع واحدهای مشکل دار ۶۴۸ واحد مربوط به یکی از تعاونی ها بوده و ۵۲۸ واحد دیگر نیز ۶۰ درصد اجرا شده است.

وی با بیان اینکه درصدد هستیم با رفع مشکلات و نواقصات این واحدها نیز تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسند، بیان داشت: هزار و ۹۱ واحد آماده افتتاح نیز بزودی با حضور مسئولان کشوری به بهره برداری خواهد رسید.

باباخانی اداره راه و شهرسازی را متولی ساخت مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر عنوان کرد و افزود: تمام واحدهای واگذار شده در اختیار متقاضیان بوده و هیچ واحدی در این شهرها بدون متقاضی نیست.

وی با بیان اینکه تنها ۵۲ واحد مسکن مهر در شهرستان کوثر تاکنون بدون متقاضی بوده است، تصریح کرد: متولی ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بنیاد مسکن است و روند کار از سوی این بنیاد دنبال می شود.

کد خبر 4345158

منبع: مهر

کلیدواژه: راه و شهرسازی اردبیل مسکن مهر خبرگزاری مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند شیراز مشهد یاسوج سانحه تصادف آتش سوزی مجلس شورای اسلامی خرم آباد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم

روستای دوست بیگلو از توابع شهرستان مشگین شهر استان اردبیل است. در این چند روز که کشور با بارش‌های سیل آسا همراه بود این روستا نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند و خساراتی را به بار آورد.

بر اثر سیل چند روز گذشته مسیر رودخانه قره سو  در این روستا بسته شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم آن را به نمایش گذاشت.

منبع: شیرینی - اردبیل

بیشتر بخوانید:

بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد