Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@04:11:52 GMT

مبلغ صدور رضایتنامه تبریزی برای استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۹۳۳۳

به گزارش وانانیوز، 

استقلالی‌ها چند سالی می‌شود که مرتضی تبریزی را می‌خواهند، اما در نهایت این درخواست به سرانجام نمی‌رسد. این مرتبه ظاهراً کمی فرق می‌کند. قرارداد مرتضی تبریزی در پایان لیگ هجدهم (فصل آینده) به پایان می‌رسد و این مهاجم باتجربه بدش نمی‌آید استقلالی شود. گویا ذوبی‌ها به امید نمازی هم ماجرای تبریزی برای آبی‌پوش شدن را اطلاع داده و نظر سرمربی خود را هم پرسیده‌اند، اما بحث اصلی هنوز مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شنیدیم باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به نامه رسمی باشگاه استقلال تهران به صورت شفاهی اعلام کرده به اندازه پولی که آبی‌ها برای رضایتنامه داریوش شجاعیان به گسترش فولاد تبریز پرداخت کردند، پول می‌خواهد! گرچه هنوز چک استقلالی‌ها به باشگاه گسترش فولاد تبریز برای صدور رضایتنامه داریوش شجاعیان پاس نشده، اما دیر و زود دارد و سوخت و سوز ندارد! باشگاه استقلال طبق شنیده‌های ما یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت صدور رضایتنامه داریوش شجاعیان به گسترش فولاد تبریز چک داد و حالا همان مبلغ را اصفهانی‌ها می‌خواهند!
آیا استقلال تهران یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای صدور رضایتنامه مرتضی تبریزی می‌پردازد؟ در همین راستا شنیدیم ذوبی‌ها حاضرند تخفیف هم بدهند چراکه خود تبریزی‌  مایل به ماندن نیست و آخر فصل هم قراردادش به پایان خواهد رسید. البته گفته می‌شود مسئولان باشگاه استقلال مرتضی تبریزی را به قول معروف در آب‌نمک خوابانده‌اند که اگر به هر دلیل نتوانستند مامه تیام را به ایران بیاورند، بلافاصله با ذوب‌آهن وارد مذاکره نهایی شده و مهاجم این تیم اصفهانی را آبی‌پوش کنند.

منبع: وانا

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان استقلال نقل و انتقالات مرتضی تبریزی استقلال و مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان

«فیلم سینمایی مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، چند روزی است اکران عمومی شده و در سینماهای کشور به نمایش در آمده است. فیلم مست عشق رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران را زده و تنها پس از گذشت ۳ روز از اکران به فروش بیش از ۲۱ میلیاردی رسیده است؛ اما با این همه، مست عشق با نقدهای تند وتیزی مواجه شده است.

بازیگران مست عشق پارسا پیروزفر در نقش مولانا، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (پسر مولانا)، بوران کوزوم در نقش علاءالدین، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون (دختر مولانا)، بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّا خاتون (همسر مولانا)، حسام منظور در نقش حسام‌الدین چلبی، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر، خالد ارگنچ در نقش بهاالدین ولد (پدر مولانا) خلاصه فیلم مست عشق این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا و عرفان او را به تصویر می‌کشد. مدت زمان مست عشق ۱۰۵ دقیقه می‌باشد.

دانلود صوت نقد فیلم مست عشق

کد خبر 749026

دیگر خبرها

  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • (ویدئو) نظر جالب داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • ببینید | نظر متفاوت داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!