Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ امیدی ساکت در افتتاحیه طرح هجرت ٣ بسیج دانش آموزی شهیده هاجریان استان همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشور با مدیریت جهادی قابل اداره شدن است، اظهار داشت: روحیه جهادی و انقلابی دانش آموزان باعث شده در ایام تابستان در این طرح شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی ما سیم خاردار نیز نداشتیم و حتی گونی‌های سنگر نیز با زحمت تامین می‌شد، گفت: با گذشت ۴٠ سال، تلاش و باور داشتن به توانمندی‌های درونی باعث شده است که به موشک‌هایی با برد چند هزار کیلومتر و نقطه زن با اختلاف زیر 10 متر دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه این باور باید در بحث اقتصاد نیز وجود داشته باشد، افزود: روحیه احساس مسئولیت در مسئولین و دولتمردان باعث آبادی کشور خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی بیان داشت: هر سال ٢٠٠ مدرسه در این اردوها ترمیم و بهسازی می‌شود.

امیدی‌ساکت خطاب به دانش‌آموزان ابراز داشت: باید به خاطر این روحیه انقلابی به دانش آموزان تبریک گفت و شما به خود افتخار کنید که اینچنین تربیت شدید و در همچین فضایی قرار گرفتید و باید خدا را به خاطر این نعمت شکر کرد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: «حضور یک جوان مؤمن متشرع انقلابی در بین روستاییان و مناطق محروم مظهر مجسم آیه قرآن است» و این جمله نشان دهنده اهمیت بسیج سازندگی است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه کار بسیج سازندگی یک بخش محرومیت زدایی است،  عنوان کرد: بخش دیگر  فعالیت گروهی و در کنار هم بودن است، مهارت با دوستان بودن، فعالیت گروهی و پر کردن اوقات فراغت را تمرین کردن است.

وی با اشاره به اهداف و برکات برگزاری اردوهای طرح هجرت تصریح کرد: برکات طرح هجرت در بلند مدت در زندگی شخصی شما دانش‌آموزان نمایان خواهد شد.

امیدی ساکت افزود: حضور شما در طرح هجرت رسالت ما را چند برابر خواهد کرد و این حضور و نقش آفرینی لبیک گفتن به ندای رهبر است و شما نمونه ای از مومن انقلابی کارآمد پا به کار هستید.

وی خاطرنشان کرد: خواهش من از شما دانش آموزان این است که دو وجه مشخص بسیجی و ممتاز بودن در زمینه درسی و اخلاقی را فراموش نکنید و در این دو زمینه الگو باشید.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: امیدی بسیج دانش آموزی طرح هجرت آموزش و پرورش فرهنگی بهسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم قدرتمند چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

 تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی‌های پیاپی و عبور از تیم‌های قدرتمندی چون آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود ظهر امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در صربستان، دیدار حساسی را مقابل چین تایپه برگزار کرده و راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

در دیدار نیمه‌نهایی که بنا به قوانین ISF (فدراسیون جهانی ورزش مدارس) برنده به صورت سه دست از پنج دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی دانش‌آموزی ایران پس از شکست در دو دست اول با نتیجه مشابه ۲۸ بر ۲۶، در دست‌های سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد تا کار به دست پنجم بکشد. دانش‌آموزان والیبالیست کشورمان در این دست حساس با برتری در رالی امتیازات و تلاش پایاپای حریف، در نهایت توانایی و غیرت خود را به رخ کشیده و با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ دست پنجم را نیز به سود خود خاتمه دادند تا با شایستگی راهی فینال مسابقات شوند.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا راس ۲۰:۳۰ شب به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمانی خواهند رفت که موفق به شکست ترکیه شده و به فینال راه یافته است. آلمان پیش از این یکبار در دور گروهی مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری