Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه قمی معروف به مسیح علی‌نژاد از محکومان فتنه 88 چند سالی می‌شود که با همکاری سرویس‌های امنیتی کشورهای غربی و با راه اندازی کمپین‌هایی، عفت و حیای دختران و زنان کشورمان را هدف گرفته است و دختران و زنان ایران را تحریک به کشف حجاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهر مسیح علینژاد که بانویی مؤمن و انقلابی است به همراه خانواده‌اش میهمان ویژه مراسم «دختران انقلاب» بود در این همایش خطاب به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت: نوه ارشد یک مرد انقلابی و غیرتمند از شمال کشور هستم؛ خانواده من محکم و استوار در امتداد راه شهیدان ایستاده اند. ما پیرو دین و مذهبی هستیم که امام حاضرمان(عج) الگوی خود را حضرت زهرا(س) می داند.

چنانچه هرکسی حتی جگرگوشه یمان، حتی پاره تنمان، قدم و قلمی بر خط قرمزهای مردم مسلمان ایران بگذارد، ما هم همانند شما مردم در برابرش ایستاده ایم و تا آخر می ایستیم. عرض شرمندگی آقا، عرض خضوع آقا، ما آنچه باید انجام دهیم انجام می دهیم. ما هم جان ناقابلی داریم که در دست گرفته و در راه انقلاب فدا خواهیم کرد برای ما دعا کن.

عرض شرمساری به زنان باحجاب و مردان غیور سرزمینم دارم. کسی چه می داند معنای این خواهرانه ها را؟ چگونه کسانی در کنار ما فریاد دلسوزی سر می دهند و می گویند برقص تا برقصیم! مردم ما سالهاست رقص چمران گونه میانه میدان دارند! پس بتاز تا بتازیم!

در ادامه ویدئویی از صحبت‌های انقلابی خواهر مسیح علینژاد را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها بهترین ها جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مسئولیت وزیر فرهنگ در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما

سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در حکمی مسئولیت محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به‌عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن حکم رئیس‌جمهور خطاب به محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

"در اجرای بند (1) ماده (1) و تبصره (1) ماده (2) قانون نحوه اجرای اصل (175) قانون اساسی در بخش نظارت مصوب 1370/07/11 مجمع تشخیص مصلحت نظام با تمدید مسئولیت جناب عالی به عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران موافقت می شود.

ادامه واکنش‌ها درباره بودجه صدا و سیما

انتظار دارد با همکاری سازنده سایر اعضای محترم شورا ضمن ایفای نقش تعیین کننده و اعمال نظارت مؤثر بر برنامه های رسانه ملی در جهت ارتقاء آگاهی؛ امید و معرفت عمومی تقویت هویت دینی، ملی و انقلابی، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی و ابتهاج معنوی و نشاط انقلابی در چارچوب قوانین مصوب اهتمام نموده و به صورت فصلی آخرین وضعیت و گزارش اقدامات انجام گرفته در خصوص تحقق انتظارات فوق را به این جانب ارسال نمائید.

توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به‌ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند سبحان مسألت می نمایم."

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینجا سن‌سیروس: خالق زیباترین تصاویر روز
  • برد بزرگ دختران بم در فوتبال زنان
  • مشخص‌شدن دختران پینگ‌پنگ ایران در انتخابی المپیک
  • عارف به رئیس قوه قضائیه نامه نوشت/ فیلم برداری از زنان و دختران به بهانه مبارزه با بی حجابی هیچگونه توجیه عقلانی، شرعی و اخلاقی ندارد
  • درخواست محمدرضا عارف از رئیس قوه قضاییه برای جلوگیری از اقدامات خلاف قانون در جامعه به بهانه امر به معروف و نهی از منکر: فیلم برداری از زنان و دختران به بهانه مبارزه با بی حجابی هیچگونه توجیه عقلانی، شرعی و اخلاقی ندارد/ لایحه حجاب بر اساس تفکرات ایدئولوژ
  • تمدید حکم وزیر ارشاد در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما
  • حکم وزیر ارشاد در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما تمدید شد
  • تمدید مسئولیت وزیر فرهنگ در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما
  • حجاب؛ نشانِ تمدن و فرهنگ اسلامی
  • امید آفرینی از الزامات کار رسانه برای رسیدن به جامعه ایده آل است