Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد قربان کیانی روز پنجشنبه در حاشیه اختتامیه ششمین همایش ضیافت اندیشه ویژه اساتید و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی کردستان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بانه برگزار شد ضمن تقدیر از همت خیرین بانه اضهار داشت: هنوز جمع بندی کلی در مورد هزینه های احداث این دانشگاه به پایان نرسیده اما برآوردهای اولیه نشان می دهد که 75 درصد هزینه ها از سوی خیرین پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همت خیرین دانشگاه ساز بانه در زمینه احداث دانشگاه آزاد بانه یک حرکت فرهنگی در راستای سیاست های همایش ضیافت اندیشه است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بانه توسط خیرین اهدا شده اظهار داشت: زمین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بانه پنج هکتار است و ساختمان دانشگاه در زمینی به مساحت سه هزار و 200 متر مربع در چهار طبقه احداث شده و در محوطه دانشگاه پنج سویت برای پذیرش مهمان و مسجد با مشارکت خیرین احداث شده است .
وی بابیان اینکه همایش ضیافت اندیشه در چهار روز برگزار شده اظهار داشت: این همایش با همکاری نهاد رهبری دانشگاه آزاد سنندج با همکاری دانشگاه های آزاد اسلامی استان به صورت استانی برگزار شده و افتتاحیه همایش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز و اختتامیه آن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بانه برگزار شد.
وی گفت: همایش ضیافت اندیشه هر سال برای افزایش سطح آگاهی و توانمندی اساتید در عرصه فرهنگی، اجتماعی سیاسی، جریان شناسی غرب و روشنگری دینی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در این همایش اساتید دانشگاه مسائل به صورت گفتمان محور، چالشی و پرسشگری مطرح می کنند افزود: اساتید به نام و صاحب تالیفات برای شرکت در همایش این به دعوت شده است و مسائل مختلف با همفکری جمعی مطرح می شود که تاثیر زیادی در توانمند سازی اعضای هیات علمی دانشگاه می گذارد.
کیانی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر ورود دانشگاهیان به مسائل و مشکلات جامعه اظهار داشت: این همایش به بحث تقویت مسائل فرهنگی، انسجام اجتماعی و دیگر مسائل جامعه کمک می کند و همچنین برای مطرح کردن راهبردهای لازم در راستای مسائل برگزار می شود و بر این اساس سیاست های بالا دستی و چشم اندازه 20 ساله مشخص شود.
وی تاکید کرد: باید توان فکری هیات های علمی و اساتید دانشگاه افزایش یابد و تا بتوانند نیروهای شایسته نظام جمهوری اسلامی تربیت کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بانه در سال 87 با 2 رسته تحصیلی آغاز بکار کرد هم اکنون یک هزار 200 دانشجو در 14 رشته در این دانشگاه تحصیل می کنند و هر ساله به تعداد رشته های تحصیلی و دانشجویان آن اضافه می شود.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
7469/ 3020
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 دانشجو دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی مسجد نظام جمهوری اسلامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور

محمد یزدان‌پناه مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیئت علمی قهرمانی منطقه یک کشور(استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

به گفته وی، این دوره از مسابقات که به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حضور واحدهای بوشهر، یاسوج، ارسنجان، فیروزآباد، سپیدان، فسا، آباده و شیراز در سالن ورزشی پردیس دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: پس از انجام بازی‌های  دوره‌ای و انفرادی در مسابقات انفرادی علی کلینی از واحد شیراز اول شد، مجیدعباسی‌زاده از واحد ارسنجان به ذرتبه دومی رسید و امید موسائی از واحد شیراز و مجتبی عسکری از واحد فیروزآباد هم به‌طور مشترک به عنوان سومی دست پیدا کرد.

یزدان‌پناه بیان کرد: درمسابقات تیمی هم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به عنوان قهرمانی رسید، واحد ارسنجان دوم شد و واحدهای آباده و فسا به‌طور مشترک عناوین سومی را به دست آوردند و سرپرست فنی این دوره ازمسابقات هم علی کلینی بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد تبریز برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بخش دیگری از گفت‌وگو با خبرنگار آنا با اشاره به نتایج مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی برادر منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مسابقات انفرادی ولی نوذری از واحد ارسنجان اول شد، قباد حسن‌پور از واحد مرودشت دوم شد و محمد عسکری از واحد فسا و علیرضا رضائی از واحد ارسنجان به‌طور مشترک سوم شدند.

یزدان‌پناه همچنین نتایج بازی‌های تیمی مسابقات بدمینتون را چنین برشمرد: در مسابقات تیمی واحد ارسنجان عنوان نخست را به دست آورد، واحد مرودشت به رتبه دومی رسید و واحدهای فسا و شیراز هم به طور مشترک سوم شدند. سرپرست فنی این دوره ازمسابقات بدمینتون برادران منطقه یک برعهده قباد حسن‌پور بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد سپیدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی