Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@23:21:23 GMT

توضیح جهرمی درباره سرنوشت موبایل‌های احتکار شده +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۹۵۳۱

توضیح جهرمی درباره سرنوشت موبایل‌های احتکار شده +فیلم

آذری جهرمی گفت: موبایل‌های احتکار شده توسط سودجویان، پس از پلمپ توسط تعزیرات، به زودی به بازار تزریق شده و بازار متعادل می‌شود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازار موبایل واردات موبایل محمدجواد آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: فال تاروت (Tarot) از دیرهنگام ابزاری برای کشف راز و رمز‌های اکنون و آینده انسان‌ها بوده است. امروزه از تاروت به عنوان یک ابزار و روشِ دارای چارچوب خاص و دقیق برای پیشگویی استفاده می‌کنند. روزانه افراد مختلف برای امور کاری، عاطفی، اقتصادی و در کل انجام امور روزانه و گرفتن تصمیمات به این فال رجوع می‌کنند. 

به گزارش «زی‌سان»، درباره پیشینه تاروت روایت‌های مختلفی وجود داد، اما آن‌چه قطعی به نظر می‌رسد، عدم استفاده از تاروت برای پیشگویی و در انحصار قشر اعیان بودن آن است. یعنی در ابتدا از تاروت با هدف پیش‌گویی و فال متولد استفاده نمی‌شد و تنها اقشار حاکم و اشراف به آن دسترسی داشتند. 

گفته می‌شود نقطه پیدایش کارت‌های حاوی تصویر به اروپا و سال ۱۳۹۰ میلادی باز می‌گردد. از نظر ریشه واژه نیز به نظر می‌رسد از کلمه «تاروچی» که یک کلمه ایتالیاییست بر گرفته شده است. در آن دوران متفکران تاروت را سرچشمه حکمت الهی می‌دانستند و دسترسی به آن برای عموم ممکن نبود. مردم عادی فقط به طریق مخفیانه به آن دسترسی داشتند که آن هم همراه با مجازات بود.

بر خلاف مردم اشراف‌زادگان به تاروت دسترسی پیدا کردند و نخستین کارت‌ها روی ورقه‌های نازکی از طلا، نقره یا حتی آج حیوانات طراحی شدند. اما به تدریج تاروت عمومی شد و با پیشرفت صنعت چاپ انبوهی از کارت‌ها بر روی کاغذ تولید شدند. با عمومی شدن تاروت مساله مهم موضوع راز‌های نهفته در آن به مساله تبدیل شد.

در قرن ۱۹ الیفاس لوی (Eliphas Levi) کابالیست و استاد علوم خفیه اهل فرانسه، سرانجام توانست که ۲۲ کارت تاروت کبیر را به ۲۲ حرف الفبای عبری مرتبط سازد و هر ۲۲ حرف الفبای عبری با چهار عنصر طبیعت و حروف مقدس مرتبط هستند. در نتیجه اسرار تاروت برملا شد و از آن به عنوان ابزار پیش‌گویی استفاده شد. 

فال تاروت در بردارنده اشکال و اعداد مختلف است. کارت‌های تاروت را هر کسی نمی‌تواند بخواند، بلکه درجه‌ای از دانش و آگاهی می‌خواهد. کارت‌های تاروت ۷۸ تا هستند که به دو بخش اصلی تقسیم می‌شوند: کارت‌های تاروت کبیر یا Major Arcana و تاروت صغیر یا Minor Arcana. هر کدام از این دسته‌ها نیز به ۴ بخش فرعی‌تر تقسیم می‌شوند. 

آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال تاروت روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف سال است. 

فال تاروت یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین فرودین

پریشانی دلتنگی

افکار پریشان و بی خوابی

رنج وزیان

دلتنگی و ناامیدی

غم یک گمشده یا از دست رفته

توضیح:

رفتاری را که با خود در پیش گرفته اید تکذیب کننده و ظالمانه است. نه شمشیر غربت و رنجی است که از درون اشاعه می یابد و گاه موجب کابوس، سردرد و یا مشکلات کم خوابی در شما می گردد. می بایست درمورد آنچه که شما را متوقف ساخته است صحبت کنید و در صورت نیاز دست به اعتراف بزنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزنده ای برای دسترسی به ناخودآگاهی شما باشند. شاید ناخودآگاهی شما سعی دارد چیزی را به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

عبارت شفابخش:

آنچه را که موجب آزار من می گردد، هم اکنون می بخشم و رها می کنم.

فال تاروت یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

پیشنهاد جدید یک جهش

یک پیشنهاد تازه ، انگیزه ، نیروی زندگی.

می خواهید هدف بزرگی را به انجام برسانید.

مراقب باشید تا انتخاب صحیحی نمایید.

توضیح:

شما برای یک شروع تازه، حتی یک جهش بزرگ آماده می شوید. قدرت زمان کنونی را تجربه کنید. زندگی یا یک ماجرای متهورانه است و یا هیچ! به صدایی که از اعماق قلب تان برمی خیزد اعتماد کنید. حتی اگر ترس شما را به عقب بر می گرداند، جرات کرده و خود را برای رشد شخصی و یا تغییر جهتی شگفت انگیز آماده کنید.

عبارت شفابخش:

من هم اکنون از قلبم پیروی می کنم و به آن سو که مرا می خواند حرکت می کنم.

فال تاروت یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد  

اضطراب وجدان آگاه

کشمکشهای درونی

ناراحتی از مطابقت با شرایطی که آن را دوست ندارید

مجبورید نظر عده ای را جلب کنید

ترس و نگرانی

توضیح:

تاروت از دیدگاه خودشناسی به شما یادآور می گردد که نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد.

این کارت پیشنهاد می کند تا نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید!

عبارت شفابخش:

تنها یک صدا ارزش گوش سپردن را دارد، و آن صدای راستین قلب من است.

فال تاروت یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

انتظار امیدبخش

سرمایه گذاری

مشارکت

در کاری که انجام میدهید هنوز به خوبی جا نیفتاده اید منتظر نتایج خوبی باشید

قدرت

ثروت

توضیح:

برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

عبارت شفابخش:

فهم من، قلب من و اراده ی من همسو و هماهنگ هستند.

فال تاروت یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد  

پیمان ماجرای عاشقانه

شروع یک ماجرای عاشقانه یا یک ارتباط دوستانه

نامزدی

پیمان دوستی

آشتی

توضیح:

این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد.

اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید.

نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش:

از آنچه که زندگی به من می بخشد برخوردار می گردم، اتحاد زیبای عاشقانه مرا سیراب می کند.

فال تاروت یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور  

حمایت خانواده

موضوعات و مذاکرات خانوادگی

خرید یا فروش املاک در شرایط مناسب

توضیح:

این یک وضعیت عالی برای بهره برداری از نیروهای درخشنده ی ارتباطی و انتقالی است. ده سکه مظهر اتمام حجت و هدف نهایی در موفقیت دنیوی و مادی است در حالیکه مسئولیت های عمده ای با آن همراه است. هم اکنون زمانی است که می بایست روی ساختار ثبات، رفاه و مصونیت خانواده متمرکز شوید. منابعی را که نیاز دارید از خانواده یا گروه خود تهیه کنید.

اگر در این رابطه نقش رهبر را بعهده دارید از شما انتظار می رود افراد جوان را تشویق کنید و تسهیلات و رفاه لازم را برای پیشرفت و پرورش آنان فراهم سازید. نسبت به نیازهای افراد سالخورده توجه بیشتری نشان دهید.

عبارت شفابخش:

من از جهت درونی و بیرونی ثروتمند و سعادتمند هستم، و از همه چیز با حق شناسی و بخشندگی لذت می برم.

فال تاروت یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

چراغ راه نیروی هدایتگر

ملاقات با کسی که می تواند شما را در امور مختلف راهنمایی کند

برای اطلاع از موضوعی باید سفر کنید

موضوعی که تا کنون علت آن را نمی دانستید برای شما روشن می شود

توضیح:

تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند که نسبت به شما تکبرورزی نمایند خودتان را مرتبط نسازید. بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمندی را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید!

عبارت شفابخش:

من از تنهایی خود لذت می برم. هر زمان که بخواهم می توانم به تنهایی خود خاتمه دهم.

فال تاروت یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

هدیه ملاقات دوست

ملاقات با یک دوست قدیمی و یاد آوری روزهای خوب گذشته

زحمات گذشته پاداش هایی را به ارمغان می آورد

در یافت هدیه از کسی که شما را دوست دارد

توضیح:

دیدارها تازه خواهند شد و هدایای محبت و دوستی احساس شما را همچون زمان کودکی سرشار از امنیت خاطر و معصومیت خواهند نمود. از تمام آنچه زندگی به شما می بخشد برخوردار شوید و آن را با عزیزان و دلبندان خود سهم کنید. امیدوار باشید، همانطور که گل ها شکوفا می گردند، با فرصتهایی که در پیش هستند خواسته ها و آرزوهای شما با کمترین تلاش به حقیقت می پیوندند.

عبارت شفابخش:

من با پذیرفتن ارزنده ترین آرزوهایم آینده را متجلی خواهم ساخت.

فال تاروت یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳  برای متولدین آذر

تغییرات مثبت اتفاق مهم

تغییرات موفقیت آمیز در مسیر زندگی

چرخش غیر منتظره اقبال در جهت مثبت

شما احتیاج به یک تغییر و تحول دارید

توضیح:

شما در مقابل امکان یک پیشرفت بزرگ و غیره منتظره ایستاده اید! اگر معجزه ای به وقوع نمی پیوندد حتما اشکالی در کار است. قانون چرخ این است که هیچ چیز ثابت باقی نمی ماند. بنگرید که چه چیزی را باید تغییر دهید تا به وضعیت بعدی انتقال یابید. در غیر این صورت در خطر بازگشت به همان جایی هستید که شروع کردید.

چرخ اقبال یک سمبل قدیمی و نمایانگر بخت است و قادر است اتفاقات و تجربیات زیادی را در زندگی شما بپروراند.

چرخ اقبال ضرورتا آنچه را که می خواهید به شما نمی دهد، اما آنچه را که برای پیشرفت و تحول نیاز دارید برایتان میسر می سازد و به شما یادآور می شود که می بایست به فکر فردا باشید.

عبارت شفابخش:

هم اکنون برای معجزه ی زندگی ام آماده هستم.

فال تاروت یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

قاطعیت تصمیم

پیروزی با کسی است که قدرت بیشتری دارد

یک اتفاق مهم

توضیح:

در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

عبارت شفابخش:

من به ادراکات روشن خود اطمینان دارم.

فال تاروت یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

آگاهی بر حقیقت صبر و تاخیر

این کارت به معنی دریافت الهامات و حس ششم قوی می باشد همین طور نشانه زن کاملی است که همه مردان آرزوی آن را دارند.

توضیح:

اگر در رابطه با شروع یک اقدام یا یک ارتباط جدید و یا یک انتخاب مهم در زندگی خود این کارت را کشیده اید، پاپ بانو توصیه می کند که در حال حاضر « صبر و تاخیر » در این کار به مصلحت شما است. زیرا هنوز ضرورت دارد تا نسبت به رشد و دگرگونی های درونی خود آگاهی یافته و روی آنها کار کنید.

عبارت شفابخش:

من به نیروهای شهودی خود ایمان دارم.

فال تاروت یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

یک موقعیت عالی

   

مردی مسئولیت پذیر ، زحمتکش و صبور

شخصیتی آرام و قابل اعتماد و مهربان

مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی

توضیح:

شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید. دلاور سکه نمایانگر مسئولیت پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید. برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. جهت پیگیری اقدامات خود از روش های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم پوشی کرده و در عوض به روش های شناخت شده و آزموده متکی باشید.

اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه گری بهره برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.

عبارت شفابخش:

برای اجرای هر خدمت، انرژی لازم نیز بسویم می آید.

tags # فال تاروت سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • توضیح گلر جوان پرسپولیس درباره شوت عبدالکریم!
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟