Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@02:25:12 GMT

شناسایی ۲۲۷۰ سوراخ موش در تهران!

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۹۹۱۵

شناسایی ۲۲۷۰ سوراخ موش در تهران!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، مهرداد زنگنه‌فر با اعلام این خبر گفت: محل‌ها و محورهای وفور موش و منافذ ورود و خروج آنها در معابر و نهرها طی بازدید کارشناسان اداره ساماندهی شناسایی و در قالب اکیپهای مختلف در نواحی پنجگانه شناسایی و طعمه گذاری شد ضمن اینکه نسبت به اجرای عملیات مبارزه با موش بهطور مستمر اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آموزش و ارائه خدمات بهینه به عموم شهروندان درخصوص روش‌های مبارزه با جانوران موذی بسیار مؤثر است که طی آن ۲۳ دوره کارگاه آموزشی با هدف اطلاعرسانی و هشدار جهت مبارزه با جوندگان در اماکن عمومی با توزیع بروشور آموزشی برگزار شده است.

زنگنه فرد ادامه داد: مبارزه مکانیکی با جوندگان موذی در اولویت قرار دارد و در این راستا ۸۵۵ عدد تله چسبی نیز به شهروندان متقاضی تحویل و تعداد ۲۰۵ دریچه یک طرفه روی لوله‌های خروجی آب فاضلاب نصب شد.

وی با تأکید بر فعالیت اکیپ‌های کنترل جانوران مضر شهری گفت: این اکیپ‌ها آموزش‌های لازم در این زمینه را فرا گرفتهاند و با حضور در نواحی پنجگانه نسبت به زنده گیری ۲۳۲ قلاده سگ ولگرد اقدام کرده‌اند.

معاون شهردار منطقه ۱۹ تهران، با اشاره به ثبت ۲۶۱ پیام در سامانه ۱۳۷ در خصوص مبارزه با جانوران مضر شهری یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده نقطه آلوده به جانوران مضر شهری می‌توانند با تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند و این مکان‌های آلوده را اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: موش تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعمیر لامپ‌های سوخته: یک ترفند کاربردی و ساده (فیلم) ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم) ۲ تکنیک کاربردی برای تعمیر آسان کابل شارژر گوشی در خانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • هوش مصنوعی چه نقشی در مدیریت شهر دارد؟
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • راهکارهای مبارزه با آلودگی صوتی در شهرها