Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مسابقه ها با حضور 9 تیم طلوع رهام ، لبخند بهار ، اندیشه ، هیات بافق ، خاتم اردکان ، مقاومت گلساپوش ، هیات بهاباد ، هیات تفت و اداره ورزش و جوانان شهرستان خاتم در 2 گروه و به صورت دوره ای به مدت چهار ماه توسط هیات فوتبال استان در سالن شهید حاج مهدیه شاهدیه یزد برگزار شد.
در پایان این مسابقه ها ، تیم های فوتسال بانوان لبخند بهار ، اندیشه یزد و هیات تفت مقام های اول تا سوم را کسب کردند که به آنها کاپ ، مدال ، لوح و جوایزی تقدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازی نهایی تیم لبخند بهار هفت بر صفر بر اندیشه پیروز شد و در مکان اول قرار گرفت و همچنین در بازی رده بندی نیز تیم هیات تفت 6 بر 2 بر تیم طلوع رهام غلبه کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت .
25 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در رقابت های کشوری و 70 تیم در لیگ های استانی حضور دارند.
200 نفر از بانوان یزد در رشته فوتسال فعالیت دارند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اداره ورزش و جوانان بازی فوتبال لیگ برتر یزد جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون و پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ برتر (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار امشب مقابل بولونیا (فیلم) هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم) حضور سردار آزمون در مراسم عکس رسمی باشگاه آاس رم (فیلم)

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان نائب قهرمان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهم و محوری در ایلام است
  • سردار آزمون و پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ برتر (فیلم)
  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر
  • بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی
  • اشتیاق بانوان مازندرانی از شکوفه‌های نارنج / جای خالی مدیریت بر ماندگاری یک سنت دیرینه
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!