Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی شامگاه پنج شنبه در نشست شورای استغال چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فرش بافی و آبزی پروری در چهارمحال و بختیاری توسعه می یابد، اظهار داشت: آبزی پروری وفرش بافی از ظرفیت های این استان است که در راستای ایجاد شغل مورد توجه قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: این استان بزرگترین تولید کننده ماهی های سردآبی کشور است که راه اندازی صنایع تبدیلی در این بخش ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبزی پروری یکی از ظرفیت های مهم استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آبزی پروری یکی از ظرفیت های مهم استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود که توسعه این بخش می توان اشتغال قابل توجهی در این استان ایجاد کرد.

وی بیان کرد: فرش بافی از دیگر ظرفیت های این استان به شمار می رود که توسعه این بخش می توان اشتغال توجهی ایجاد کند.

وی بیان کرد: توانمند سازی روستائیان از دیگر برنامه ها در راستای ایجاد شغل در این استان است.

فنی و حرفه ای در مسیر آموزش مهارت به روستائیان وارد شده است

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: فنی و حرفه ای در مسیر آموزش مهارت به روستائیان وارد شده است و در تلاش است مهارت های شغلی روستائیان را افزایش دهد.

وی تاکید کرد: افزایش سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری زمینه ساز افزایش اشتغال در این استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: سرمایه گذاری شرکت ها و سازمان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری می تواند نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری در این استان داشته باشد.

وی ادامه داد: برداشتن موانع سد راه سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

کد خبر 4345201

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار چهارمحال و بختیاری شهرستان بروجن شهرکرد بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند شیراز مشهد یاسوج سانحه تصادف آتش سوزی مجلس شورای اسلامی خرم آباد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: برای امروز رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و تگرگ پیش بینی شده است.
وی افزود: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است.
به گفته کارشناس هواشناسی استان بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • توسعه آبزی‌پروری خرد معیشتی در سواحل روستایی بوشهر
  • ثبت بیش از ۳ هزار مورد تغییر نام در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران