Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@20:01:10 GMT

حمله اسرائیل به سوریه، حمله به فلسطین نیز است

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۰۱۴۴

"خالد البطش" از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه گفت که ادامه راهپیمایی‌های بازگشت بر حق ما در بازگشت و پایان دادن به محاصره تحمیل شده علیه نوار غزه و ایستادگی در مقابل معامله قرن تاکید دارد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فلسطین الیوم به مناسبت گذشت 100 روز از راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره اظهار داشت: راهپیمایی‌های بازگشت، راه ایستادگی در برابر همه تلاش‌هایی است که با هدف به فراموشی سپردن مسئله فلسطین صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البطش تاکید کرد تنها راه حل مسئله فلسطین تشدید راهپیمایی‌هایی بازگشت و حفظ گزینه مقاومت و اصول و پایبندی بر حقمان در فلسطین است.

وی درباره حمله رژیم صهیونیستی به خاک سوریه گفت: حمله به سوریه هدف قرار دادن فلسطین نیز است، زیرا دشمن صهیونیستی دشمن مشترک امت عربی و اسلامی است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته 3 پایگاه ارتش سوریه را در حومه قنیطره هدف قرار دادند. این در حالی است که پدافند هوایی سوریه دو موشک شلیک شده را که پایگاه های ارتش سوریه در صمدانیه شرقی در حومه قنیطره را هدف گرفته بودند نابود کرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فلسطین غزه حمله رژیم صهیونیستی خاک سوریه رژیم صهیونیستی ارتش سوریه سوریه فلسطین اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

یک مسئول محور مقاومت از ادامه مأموریت و وظایف مستشاران ایرای در سوریه خبر داد و تأکید کرد با حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، این مأموریت‌ها متوقف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از این مسئول محور مقاومت گزارش داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایف توافق شده با دمشق، هر جا که لازم است در سوریه به طور عادی مأموریت خود را انجام می دهند و هیچ گونه عقب نشینی (در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق) صورت نگرفته است.

منبع مذکور افزود: اساسا هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق و هماهنگی دولت سوریه در این کشور حضور دارند.

وی گفت: آنچه در رسانه‌های بین المللی و سایت‌های عربی درباره تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانیان و کاهش تعداد نیروها منتشر می شود، صحت ندارد.

در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق که در تاریخ سیزدهم فروردین ماه صورت گرفت، هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی