Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@22:18:04 GMT

نظام در جهت خدمت به مردم گام برداشته است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۰۸۶۰

نظام در جهت خدمت به مردم گام برداشته است

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از ابتداي پيروزي انقلاب تاکنون در مسير خدمت به مردم به ويژه روستاييان گام برداشته است.

به گزارش ايرنا، محمد کاظمي عصر پنجشنبه در آيين بهره برداري از طرح تامين آب شرب روستاي کسب ملاير از توابع بخش جوکار اين شهرستان، گفت: اين نظام مي خواهد مستقل و آزاد باشد و بدون دخالت کشورهاي خارجي کشور را اداره کند، اما اين حرکت استقلال طلبانه از ابتداي انقلاب با مخالفت دشمنان روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد کاظمي جنگ تحميلي هشت ساله، حرکت هاي ضد انقلاب، ترورهاي منافقان و اعمال تحريم ها و فشارهاي اقتصادي را از جمله توطئه هاي دشمنان عليه نظام جمهوري اسلامي عنوان کرد و افزود: امروز هم رئيس جمهوري بي تدبير آمريکا با خروج از برجام کشور ما را در شرايط ويژه اي قرار داده است.
نائب رئيس کميسيون قضايي و حقوقي مجلس دهم تاکيد کرد: با وحدت، همدلي و صميميت بين مردم و مسئولان و همچنين با تلاش قواي سه گانه زير نظر و هدايت رهبر معظم انقلاب، از اين گردنه سخت نيز با موفقيت عبور مي کنيم.
کاظمي وفاداري، غيرت و همدلي مردم در تمامي عرصه ها را عاملي اساسي در عبور از مشکلات و سختي ها دانست و بيان کرد: امروز نيز براي حل مشکلات نيازمند همراهي و کمک مردم هستيم.
وي خواستار صرفه جويي مردم در مصرف آب و برق شد و افزود: در شرايطي که با بحران آب مواجه ايم، چاره اي جز صرفه جويي و استفاده درست از آب نداريم و به رغم همه کمبودها و تنگناها، در خدمتگزاري به مردم کوتاهي نمي کنيم.
کاظمي با اشاره به مشکلات روستاها به ويژه بهسازي، لايروبي قنات و تامين آب شرب، گفت: اجراي فاز دوم بهسازي و طرح هادي روستاهاي اين شهرستان را پيگيري مي کنيم تا سريعتر اجرايي شود.
وي ادامه داد: سال گذشته براي لايروبي قنوات نيز اعتبار خوبي در مجلس پيش بيني شد که جذب اين اعتبارات مستلزم خودياري و تلاش مردم است.
به گزارش ايرنا، مخزن 500 مترمکعبي تامين آب شرب روستاي کسب ملاير با اعتبار چهار ميليارد و 500 ميليون ريال با اجراي 2 هزار و 250 متر لوله گذاري براي تامين آب شرب 400 خانوار اين روستا به بهره برداري رسيد.
همچنين 2 طرح بهسازي روستاهاي افسريه و حسن آباد قشبلاق از توابع بخش جوکار ملاير نيز با اعتبار يک ميليارد و 500 ميليون ريال و به طول 900 متر جدول گذاري، افتتاح شد.
ملاير داراي 208 روستاي داراي سکنه است.
7528/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد

آفتاب‌‌نیوز :

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان دقایقی قبل وارد فرودگاه سمنان شد و در بدو ورود مورد استقبال نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان و مسؤولان ارشد استانی قرار گرفت.

مراسم استقبال از رئیس جمهور ساعت ۹ صبح در مسیر میدان امام (ره) به سمت مسجد امام (ره) سمنان برگزار و سپس دیدار مردمی رئیسی در این مسجد انجام می‌شود.

برگزاری جشن احیای واحد‌های راکد تولیدی در استان سمنان، افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی، حضور در جلسه شورای اداری، برگزاری جشن واگذاری زمین برای قانون جوانی جمعیت و ... از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان سمنان است.

دیدار مردمی رئیس جمهور در شهرستان شاهرود نیز ساعت ۱۶ در استادیوم تختی برگزار می‌شود.

رئیسی: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد

رئیسی در بدو ورود به فرودگاه سمنان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در استان سمنان برداشته شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • رژه ۲۹ فروردین روز ارتش در سیستان و بلوچستان
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • ارتش، فدایی بودن برای ملت را با خون امضا کرده است
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید