Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@17:43:03 GMT

هافبک استقلال خوزستان به ملوان پیوست(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۱۰۴۸

هافبک استقلال خوزستان به ملوان پیوست(عکس)

علیرضا دغاغله هافبک ٢٢ساله استقلال خوزستان که فصل قبل نمایش درخشانی در سمت چپ خط دفاعی این تیم داشت، برای  خدمت سربازی به تیم ملوان انزلی پیوست.

 

این بازیکن سهمیه زیر ٢٣ سال محسوب می شود و بعد از پایان خدمت سربازی باید یک فصل در استقلال خوزستان بازی کند. او بعد از دانیال ماهینی دومین خرید انزلی چی ها از آبی های اهواز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعزام همزمان مشمولان دانشگاهی و غیردانشگاهی پایه خدمتی اردبیهشت ماه ۱۴۰۳ در روز شنبه یکم اردیبهشت ماه از شهرستان‌های معین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا کریم پور در تشریح این خبر اظهار داشت: اعزام مشمولان  دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی آذر 1402 راس ساعت 6 و 30دقیقه صبح روز شنبه، یکم اردیبهشت 1403 در 2 نقطه از استان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس مشمولان ساکن شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، جویبار، سیمرغ، قائمشهر، سوادکوه، بابل، آمل، فریدونکنار و بابلسر از محل تعین شده در پارک شهید زارع شهرستان ساری واقع در کیلومتر 2 جاده نکا در ساعت تعیین شده به مراکز آموزشی  اعزام خواهند شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران در ادامه سخنانش اظهار کرد: مشمولان ساکن شهرستان‌های محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر باید در ساعت تعین شده برای اعزام به مراکز آموزشی به مجتمع تفریحی سیترا (پلاژ حسینی) شهرستان نوشهر  مراجعه کنند.

وی افزود: کلیه مشمولان تخصیص داده شده به مراکز آموزش داخل استانی شامل مراکز آموزشی شهید ادیبی مرزن آباد چالوس، شهید قاسمیان شیرگاه و المهدی (عج) سپاه بابل با کد 536،  طلبه‌های طرح هجرت با کد 719 و 720 و شهید آیت الله خاتمی یزد(قرارگاه سازندگی خاتم) با کد 388 باید در زمان مقرر بصورت انفرادی به مراکز آموزش اعزام معرفی شوند و نیاز به حضور در محل اعزام استان نمی‌باشد.

کریم پور تأکید کرد: همراه داشتن اصل برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهداء و غیره برای مشمولان در روز اعزام ضروری است. مشمولان قبل از ورود به مراکز آموزش، ضمن رعایت بهداشت فردی از قبیل: کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن و غیره وسایل شخصی و بهداشتی را به‌ همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران با استناد ماده 19 قانون خدمت وظیفه عمومی یادآور شد: کسانی که به سن 18 سال تمام می‌رسند، پس از انتشار آگهی احضار موظفند ظرف شش ماه خود را به سازمان وظیفه عمومی معرفی و سازمان مکلف است، حداکثر ظرف شش ماه تکلیف مشمولین  وظیفه را تعیین نماید و آنها را به خدمت اعزام یا برابر مقررات از خدمت دوره ضرورت معاف کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی
  • جذب «امریه سربازی» توسط وزارت علوم
  • پرسپولیس از وسط زمین ۳ امتیاز گرفت
  • پرسپولیس از وسط زمین 3 امتیاز گرفت (عکس)
  • جزئیات بیشتر از کاهش ۳ ماهه خدمت سربازی
  • جزئیات بیشتر از کاهش ۳ ماهه خدمت سربازی/ چه کسانی باید ۲۱ ماه خدمت کنند؟
  • کسر ۳ ماه از خدمت شامل همه مشمولان نمی شود
  • اعلام جزئیات کاهش ۳ ماهه خدمت سربازی
  • اعلام رمان ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی
  • ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت