Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در ادامه برنامه‌های کاروان سفیران کریمه اهل بیت این کاروان با حضور در بیمارستان شهدای ۱۲ دی گنبدکاووس از بیماران این بیمارستان عیادت کردند. ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, حجت‌الاسلام علی فتحی شامگاه پنج‌شنبه در عیادت و ملاقات بیماران بیمارستان 12 دی گنبدکاووس اظهار داشت: در ادامه برنامه‌های کاروان در شهرستان گنبدکاووس این کاروان در منزل خانواده شهید مدافع حرم مهدی شکوری حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه با این خانواده دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از دلجویی کاروان سفیران کریمه اهل بیت از خانواده شهید مدافع حرم این کاروان از بیماران بخش‌های مختلف بیمارستان مانند جراحی مردان, جراحی زنان, ccu حضور یافته و با پرچم ضریح حضرت معصومه(س) و توزیع نمک تبرکی از آنان دلجویی و احوالپرسی کردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در هنگام ورود این کاروان به بیمارستان فرزند دختری متولد شد که مسئول اسناد آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گوش این نوزاد اذان و اقامه را قرائت کرد.

فتحی تاکید کرد: همچنین این کاروان با حضور در امامزاده یحیی ابن زید(ع) در مراسم جشن و قرائت دعای کمیل شرکت کردند.

انتهای پیام/ح

R41471/P1357/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر

به گزارش خبرآنلاین، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

ایرنا در خبری نوشت:وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899792

دیگر خبرها

  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس