Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران آنلاین / حضور مائده هژبری دختر نوجوانی که اعترافات تلویزیونی او به واکنش‌های بسیار زیادی منجر شده بود در ترکیه فعالان مجازی را شوکه کرد. به گزارش ایران آنلاین، این حضور ابتدا توسط یک عکس که او و امیر تتلو خواننده پرحاشیه را در یک مکان مشترک نشان داد، خبری شد. بعد از آن امیر تتلو در اینستاگرام خود عکس مشترکی با مائده هژبری منتشر کرد و گفت به احتمال قوی هژبری در کنسرت او حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پیش از این در پی اعتراضات مردم به پخش اعترافات تلویزیونی پلیس توضیح داد که فیلم اعترافات پخش شده مربوط به مائده هژبری نیست از سوی دیگر تا به امروز نه صدا و سیما نه پلیس و نه قوه قضاییه مسئولیت پخش این اعترافات را در برنامه بیراهه نپذیرفته اند. برخی از کاربران مجازی با مقایسه عکس های هنری در ایران و عکس های منتشر شده در ترکیه در حضور هژبری در کشور همسایه تشکیک کرده اند. بیش از هر چیزی کوتاه بودن مرهای دختر نوجوان در عکس جدید، باعث این تشکیل شده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز-امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست با فرماندار هلیلان، شهردار و اعضای شورای شهر توحید و کهره و مدیر امور شهری استانداری با اشاره به اینکه هفته آینده کمیته فنی طرح جامع هلیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح در کارگروه برنامه‌ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد استان نگاهی ویژه به توسعه همه‌جانبه شهرستان هلیلان و تقویت زیرساخت‌های شهری آن دارند، افزود: در بودجه اربعین، با اختصاص ماشین‌آلات و سهمیه قیر کمک‌های خوبی به شهر هلیلان شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه نحوه مدیریت سهمیه قیر یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران استان است، گفت: در صورت توجیه فنی و اقتصادی، آماده ارائه تسهیلات و حمایت جهت راه‌اندازی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن در هلیلان هستیم.

هژبری از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

کد خبر 751237

دیگر خبرها

  • امیر تتلو آزاد می‌شود؟/ وکیل مدافع تتلو : موکلم توبه کرده/ نوجوانان برای آزادی اش دعا می کنند
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • آخرین وضعیت پرونده امیر تتلو؛ آزاد می‌شود؟
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • فیلم اقدام جدید و عجیب امیر تتلو در زندان
  • اقدام تازه و غافلگیرکننده امیر تتلو در زندان
  • تاکتیک جالب امیر تتلو برای فرار از مجازات
  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
  • (ویدیو) اقدام جدید و عجیب امیر تتلو در زندان؛ سرودن شعر در مدح حضرت علی