Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@18:27:51 GMT

علی لطیفی گزینه جدی سرمربیگری پاس همدان است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۲۲۳۹

علی لطیفی گزینه جدی سرمربیگری پاس همدان است

مدیرعامل باشگاه پاس همدان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با لطیفی یکبار مذاکره حضوری داشته و شرایط باشگاه را به وی اعلام کرده ایم و تاکید داریم که به عنوان سرمربی هدایت پاس را در فصل جدید لیگ دسته 2 فوتبال کشور برعهده بگیرد.
امیر عظیمی اضافه کرد: طبق هماهنگی قبلی قرار است لطیفی شبنه هفته آتی به همدان سفر کند و در خصوص شرایط بستن تیمی قدرتمند گفت وگو داشته باشیم و اگر توافق نهایی حاصل شود از همین روز کار خود را شروع می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: هدف ما صعود پاس به لیگ یک است و در این مسیر دشوار از هر فردی که بتواند به ما کمک کند، استقبال می کنیم.
عظیمی خاطرنشان کرد: انتخاب لطیفی به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم پاس به دلیل نتایجش در مقطعی که به عنوان سرمربی در این تیم حضور داشت و مطالبه اغلب فوتبالدوستان همدانی است.
وی افزود: البته برای سپردن سکان پاس به لطیفی شرایطی داریم و امیدوارم دو طرف به توافق نهایی برسند چرا که زمان در حال از دست دادن است و باید هرچه سریعتر تکلیف کادر و بازیکنان را روشن کنیم.
مدیرعامل پاس همدان خاطرنشان کرد: از بومی های توانمند هم در تیم استفاده خواهیم کرد تا در مجموع تیمی قدرتمند روانه مسابقات شود.
وی یادآور شد: پاس برای صعود نیاز به همدلی و همفکری همگان دارد و امیدوارم در این مسیر سخت دلسوزان واقعی پاس ضمن احترام به تصمیم های اتخاذ شده، در راستای کمک به پاس گام بردارند.
عظیمی با تاکید بر اینکه هیچ توجهی به حاشیه سازی ها نداریم، گفت: حاشیه همواره در عرصه ورزش امری طبیعی است اما تمرکز فکری باید بروی تیم و حضور قدرتمند در مسابقات باشد.
پاس همدان در فصل جدید رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور با خرید امتیاز تیم پرسپولیس مشهد جایگزین این تیم شد.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 پرسپولیس رقابت های لیگ فوتبال مشهد پاس جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، این طراحی تجربه ناوبری راحت تری را ارائه می کند. بسیاری از پنل های اطلاع رسانی با پنجره های کوچک تر جایگزین می شوند و این امر به کاربران اجازه می دهد تا هنگام بررسی جزییات، بخشی از نقشه را در پس زمینه ببیند به این ترتیب بستر مورد نیاز فراهم می شود.

گوشه های پنجره های اطلاعاتی گردتر هستند و بستن یا اشتراک گذاری اطلاعات با گزینه های قابل دسترس ساده تر می شود.

یکی دیگر از تغییرات مهم در این زمینه کنترل جهت ها است. اکنون حوزه های مبدا و مقصد روی نقشه شناور می شوند و همزمان گزینه های حمل ونقل مختلف به پایین نمایشگر منتقل شده اند. این امر به یک تجربه نقشه محور تبدیل شده است.

گوگل به طور رسمی زمان عرضه را اعلام نکرده اما گسترش بازه زمانی آزمایش حاکی از آن است که تغییرات به زودی ارائه می شوند.

کد خبر 6097939 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • چگونه حساب لینکدین خود را برای همیشه حذف کنیم؟
  • دیگر عادی شده: یک گزینه دیگر به بایرن نه گفت!‏
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد