Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ فرماندار خوی با بیان اینکه نزدیک به یک چهارم از جمعیت شهر خوی در مناطق حاشیه شهری زندگی می کنندگفت : در ارائه خدمات دولتی و شهری نباید فرقی بین هسته مرکزی و مناطق حاشیه شهری وجود داشته باشد .

محمدعابدی بااشاره به سیاست های دولت در راستای ارائه خدمات به مناطق حاشیه نشین افزود : برای جلوگیری از ایجاد شکاف بین این مناطق و سایر نقاط شهر خوی، باید فضاهای آموزشی، ورزشی ، تفریحی و فرهنگی در مناطق حاشیه نشین ایجاد شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام  خدمات انجام یافته به مناطق حاشیه نشین شهر خوی از جمله ایجاد شبکه دفع فاضلاب، احداث اماکن تفریحی ، فضای سبز ، احداث کتابخانه عمومی و ... توسط ادارات ذیربط ، بر اولویت قرار دادن مناطق حاشیه نشین شهری و همچنین توجه ویژه مسئولان شهرستانی در ارائه خدمات رایگان و سهل الوصول به این مناطق تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

سکونت در مناطق حاشیه نشین خوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، هواشناسی فارس میزان بارش باران در مناطق مختلف استان فارس را تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز اعلام کرد.
بر اساس اعلام هواشناسی فارس، بیشترین میزان بارش سامانه اخیر که از دیروز در فارس فعال شده است، مربوط به فراشبند با ۳۷ و ۴ دهم، فیروزآباد ۳۵ و ۶ دهم و لار ۳۳ میلی متر است.
در این سامانه در شیراز هم ۸ و نیم میلی متر باران باریده است.
میزان بارش در دیگر مناطق به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی