Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با میدان دادن به جوانان اندیشه جدیدی ایجاد می‌شود گفت: در دوران جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و هیچ‌کس جز خودمان نمی‌توانیم نسبت به تغییر این شرایط کمک کنیم. ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، زهرا سعیدی عصر امروز در نشست با جمعی از جوانان فعال اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: بسیار خرسند هستم که در بحرانی‌ترین شرایط کشور، نخبگان و فعالان استان اصفهان با نماینده یکی از شهرستان‌های خود گرد هم آمده‌اند تا بدین وسیله بتوانیم به خروجی‌های مثبتی در زمینه‌های گوناگون برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شایسته سالاری از مهم‌ترین نکاتی است که باید در کشور اتفاق بیافتد و این در حالی است که این اتفاق رخ نداده و اینجانب نسبت به این موضوع نقد دارم. در دوران جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و هیچ‌کس جز خودمان نمی‌توانیم نسبت به رفع این شرایط کمک کنیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس پیرامون نقش جوانان در مجلس تصریح کرد: یک سری اتفاقات خاص و طرح‌های جدیدی در مجلس رخ داده است، به گونه‌ای که 80 درصد آنها توسط جوانان به وجود آمده و این در حالی بوده که تعدادی از آنها تصویب شده و امید است دیگر طرح‌ها نیز به تصویب برسد.

وی افزود: تنها زیر سایه پرچم مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنم، زیرا حرف ما حرف ولایت است، کار نشد ندارد و همواره سعی در مستقل بودن داشته‌ام.

سعیدی درباره دفاع از حقوق جوانان بیان کرد: مطمئن باشید که تک تک فریادهای من در مجلس بیانگر درد مشترک میان شما جوانان است ولی باید بدانیم که اینجانب قانون‌گذار هستم و در مقام اجرا جایگاهی ندارم.

وی خاطرنشان کرد: در طرح اصلاح به کارگیری بازنشستگان باید بدانیم که 69 نفر از معاونین وزیر بازنشسته هستند و حتی با تغییر یک نفر و میدان دادن به جوانان اندیشه جدیدی به میدان می‌آید.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا

چهاریمن روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده کشورمان در رده سنی جوانان به روی رینگ رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (دوشنبه - 10 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و دو نماینده رده سنی جوانان به مصاف حریفان خود رفتند. 

 مهدی سلطانی بوکسور وزن 54 کیلوگرم با برتری مقابل نماینده مغولستان ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. سلطانی در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود و در دیدار مقابل نماینده مغولستان در دو راند نخست مغلوب شده بود، اما با عملکرد قابل در راند سوم در نهایت پیروز این مسابقه لقب گرفت و نخستین مدال نمایندگان بوکس کشورمان را در این رقابت‌ها قطعی کرد. او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف بوکسوری از قزاقستان خواهد رفت. 

 همچنین مهدی شعبان دیگر نماینده بوکس رده سنی جوانان ایران در وزن 48 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده فیلیپین از دور مسابقات کنار رفت. 

4 پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

 

فردا(سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده‌سنی امید پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند. در وزن 48 کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی‌ جونگ‌ هو‌ از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا‌ از هند می‌رود.

 در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی با آکاش گورکا از هند دیدار می‌کند. علی گرجی در وزن 67 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود. در وزن 75 کیلوگرم نیز محمد محشری با گورپاد‌ از هند روبه‌رو خواهد شد.

رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی جوانان و امیدهای آسیا از از  روز شنبه 8 اردیبهشت‌ ماه آغاز ‌شد و 18 اردیبهشت ماه در قزاقستان به پایان خواهد رسید. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است