Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنا بر فهرستی که روزنامه انگلیسی دیلی میل منتشر کرده، در فهرست 10 نفره پردرآمدترین فوتبالیست‌‌های جهان، سه بازیکن برزیلی، 2 آرژانتینی و 2 فرانسوی و بازیکنانی از کشورهای آلمان، پرتغال و شیلی قرار دارند.

بر اساس این فهرست، لیونل مسی با دریافت سالانه 53 میلیون و 500 هزار دلار، پُردرآمدترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است؛ پس از او نیمار بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه پاری‌سن ژرمن فرانسه قرار گرفته است که سالانه مبلغی حدود 42 میلیون دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از کریستیانو رونالدو که سالانه 35 میلیون دلار از یوونتوس دریافت خواهد، الکسیس سانچز بازیکن تیم ملی شیلی و منچستر یونایتد انگلیس قرار دارد که سالی 21 میلیون دلار درآمد دارد؛ اسکار دوسانتوز بازیکن پیشین تیم ملی برزیل و شانگهای چین و ازکوئیل لاوتزی مهاجم پیشین تیم ملی آرژانتین و تیم هبی دیگر باشگاه چینی نیز، به ترتیب با درآمد سالانه 27 میلیون و 900 و 26 میلیون و 800 هزار دلار در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند.

مسعود اوزیل ملی پوش آلمانی و تیم باشگاهی آرسنال انگلیس نیز با دریافت سالی 24 میلیون دلار در رده هفتم، فهرست پردرآمدترین بازیکن فوتبال قرار دارد و پس از او، به ترتیب هالک ملی پوش پیشین برزیلی و تیم شانگهای چین با درآمد سالانه 23میلیون و 300 هزار دلار، کیلین امباپه مهاجم ملی پوش فرانسوی و باشگاه پاری‌سن ژرمن با 21 میلیون دلار و پول پوگبا هم بازی امپابه و بازیکن منچستر یونایتد انگلیس با دریافت سالانه 20 میلیون و 400 هزار دلار در رده‌‌‌های هشتم تا دهم پُردرآمدترین بازیکنان جهان قرار گرفتند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /

پردرآمدترین فوتبالیست‌‌های جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا پس از ناتوانی در دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با شکست به پایان می‌رساند.

با توجه به این ناکامی، انتظار می‌رود آنها در تابستان تغییراتی در تیم اعمال کنند. یکی از مشکلات بارسا در این فصل خط حمله بود و به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه، آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پست‌های هجومی را تقویت کنند.

قرارداد روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و بارسا قصد دارد در ماه‌های آینده در مورد اینکه او را بفروشند و یا قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند تصمیم بگیرد. لوا در حال حاضر از حضورش در بارسلونا راضی است و به جدایی فکر نمی‌کند.

در مصاحبه جدیدی پیش از دیدار با والنسیا، از او مورد دیدگاهش در مورد بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان سوال شد.

او گفت: «گفتن این موضوع دشوار است، زیرا ما هنوز یورو و بازی‌های تعیین‌کننده لیگ قهرمانان اروپا را داریم. اما در حال حاضر امباپه و بلینگام بهترین بازیکنان جهان هستند.»

دیگر خبرها

  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!