Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، عادل دهدشتی قائم مقام مدیر اجرایی اصفهان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از برگزاری آزمون کتبی ویژه جذب داوران کودک و نوجوان این رویداد سینمایی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام این خبر گفت: امروز جمعه ۲۲ تیر کودکان و نوجوانان اصفهانی که برای حضور در جمع داوران کودک و نوجوان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ثبت نام کرده اند، در آزمون کتبی داوری که از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در بنیاد فرهنگی امام صاق(ع) برگزار می شود، شرکت می کنند.
قائم مقام مدیر اجرایی اصفهان جشنواره همچنین افزود: این آزمون کتبی اطلاعات عمومی شرکت کنندگان را در خصوص سینمای کودک و نوجوان، درک مفاهیم حوزه هنر، خلاقیت و میزبان آشنایی با هنرهای مرتبط به سینما نظیر موسیقی می سنجد و توسط روانشناسان و کارشناسان خبره حوزه کودک و نوجوان طراحی شده است.
دهدشتی گفت: در بخش داوری کودکان و نوجوانان طبق روال هر سال و بر اساس آیین نامه جشنواره، تعدادی از کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۴ سال پس از موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و گذراندن دوره آموزشی به جمع داوران جشنواره اضافه می شوند. امسال به مناسبت برگزاری سی و یکمین دوره جشنواره، ۳۱ داور کودک و نوجوان ما را در انتخاب بهترین اثر بخش سینمای ایران همراهی خواهند کرد.
سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد 8 تا 14 شهریور 97 در شهر اصفهان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جشنواره کودک نوجوان مسابقه خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی بین المللی جام صفوی در حالی اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد که تیم ۱۱ نفره استان قم نیز به این رویداد اعزام می‌شود.

سرپرست هیأت کشتی استان قم افزود: استان قم در این رقابت‌ها ۷ نفر سهمیه مستقیم و ۶ نفر سهمیه به دلیل کسب مقام دوم تیمی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی دارد.

وی بیان کرد: رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی که گرامیداشت رحیم علی آبادی نیز می‌باشد، پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

عبدی هم چنین اسامی کشتی گیران قمی واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی را به شرح زیر عنوان کرد:

۴۵ کیلوگرم: حمیدرضا اسکندری
۴۸ کیلوگرم: حسین قادری
۵۵ کیلوگرم: احسان سلمانپور
۶۰ کیلوگرم: علیرضا یوسفی
۷۱ کیلوگرم: امیرعلی مرادی
۸۰ کیلوگرم: علی میکائیلی و محمدامین ابوالحسنی

کد خبر 6084453

دیگر خبرها

  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی