Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:42:46 GMT

ایرانی‌ها با کسب دو مدال طلا رکورد جهان را شکستند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۴۳۰۴۸

ایرانی‌ها با کسب دو مدال طلا رکورد جهان را شکستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در دومین روز از سومین دوره رقابتهای پاورلیفتینگ دانشجویان جهان دو مدال طلا و یک نقره توسط محمد رئیسی برای کاروان دانشجویان ایران به دست آمد.

بنابراین گزارش محمد رئیسی در دسته ۸۴ کیلو گرم  در حرکات اسکات با ثبت وزنه ۲۷۷/۵کیلوگرمی مدال طلا بدست آورد نماینده کشور روسیه با ثبت وزنه ۲۵۷/۵ در این حرکت دوم شد ونماینده کشورلهستان با ثبت وزنه ۲۵۵ سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی با ثبت حرکت ۱۴۷/۵ در حرکت پرس سینه نتوانست مدالی کسب کند در این حرکت نماینده ای از کشور آمریکا با ثبت رکورد ۱۷۵/۵ مدال طلا این حرکت را بدست آورد.

رئیسی در حرکت لیفت نیز توانست با ثبت رکورد ۲۹۲/۵ علی رقم اینکه نفر اول از کشور  نیز همین وزنه را ثبت کرده بود به مدال نقره دست یابد. در نهایت محمد رئیسی توانست با ثبت رکورد مجموع ۷۱۷/۵ رکود دانشجویان جهان را ۱۷/۵ در کیلوگرم ارتقا دهد و تا این لحظه بهترین ورزشکار این دوره از مسابقات باشد.

تاکنون تیم دانشگاه پیام نور با ۱۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. پیش از این دانشجویان کشورمان صاحب یک‌مدال نقره توسط نوید یزدانی شده بود. همچنین سیدمحسن سالاری نژاد در دسته ۹۳ امروز به مصاف رقبای خود می رود.

 سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان ازتاریخ ۱۷ الی ۲۳ تیرماه به میزبانی پلزن کشور چک در حال برگزاری است که تیم پاورلیفتینگ دانشگاه پیام نور به نمایندگی از کشورمان در این دوره از مسابقات حضوردارد.

کد خبر 4345316

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری ایران جمهوری چک دانشگاه پیام نور وزنه برداری جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران والیبال لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال انگلیس اردوی تدارکاتی رده نوجوانان وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احد وظیفه نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور، گفت: دگرگونی‌های بی سابقه در زمین در حال وقوع است. محتوای گرمای اقیانوس‌ها و سطح دریاها به بالاترین حد مشاهده شده رسیده و وسعت یخچال‌های قطب جنوب نیز به کمترین حد مشاهده شده تا کنون رسیده است

وی با بیان اینکه بحران آب و هوا بزرگترین چالش بشریت است، ادامه داد: گرمای شدید، سیل، خشکسالی، آتش سوزی جنگل‌ها و طوفان‌های حاره‌ای ویرانی‌های زیادی به بار آورده و سبب بروز خسارت‌های اقتصادی و اجتماعی هنگفتی شده است.

نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور در تدوین گزارش اقلیمی سال ۲۰۲۳ قاره آسیا تصریح کرد: سازمان جهانی هواشناسی با هدف افزایش آگاهی بخشی آحاد جامعه نسبت به تغییرات در حال وقوع روی زمین، یک گزارش سالانه اقلیمی با مشارکت سازمان‌های هواشناسی سراسر جهان تهیه و تدوین می‌کند که بخشی از گزارش امسال با مشارکت سازمان هواشناسی ایران تدوین شده است.

وظیفه خاطرنشان کرد: بخشی از این گزارش به تغییرات گسترده در پارامترهای اقلیمی ایران به ویژه در حوزه بارش و دما اشاره شده است که پیامدهای زیادی داشته است. با توجه به اینکه غلظت گازهای گلخانه‌ای همچنان در حال افزایش، باید منتظر تکرار رویدادهای شدید آب و هوایی در اکثر مناطق جهان و ایران بود.

نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور در پایان عنوان کرد: سازمان هواشناسی و آب و هواشناسی کشورها برای مقابله با وسعت و بزرگی این چالش همکاری‌های خود با جامعه بین‌المللی را افزایش دادند.

کد خبر 6097913 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • عملیات وعده صادق وجدان مردم آزادیخواه جهان را بیدار کرد
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی