Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛  به نقل از  خبرگزاری شین هوا از پکن، وزارت بازرگانی چین پنج شنبه اعلام کرد اتهامات آمریکا در خصوص انتقال فن آوری اجباری و سرقت حقوق مالکیت معنوی DPI که چین را هدف قرار داده، حقایق تاریخی را نادیده گرفته و کاملاً غیر قابل قبول است.
گائو فنگ، سخنگوی وزارت بازرگانی چین خاطرنشان کرد از زمان اصلاحات و شکوفایی اقتصادی کشور، ادغام کارگر با هزینه های پایین در چین با سرمایه و فن آوری بین المللی به ارتقاء رشد سریع اقتصادی و رفاه اقتصادی جمعی چین کمک کرده و موجب بازدهی بالای شرکت های خارجی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود چنین مشارکت هایی حق انتخابی کاملاً داوطلبانه را می دهد که بر اساس قراردادهای تجاری شکل می گیرد.
شرکت های خارجی در چین مزایای قابل توجهی بدست آورده اند، اما دولت آمریکا همواره چین را به اجبار انتقال فن آوری و سرقت حقوق مالکیت معنوی متهم کرده است؛ چیزی که موجب تغییر شکل اصلاحات، شکوفایی اقتصادی چین و حقایق تاریخی می شود. این موضوع همچنین به اعتبار تجاری چین و روح قراردادها لطمه می زند.
گائو فنگ تأکید کرد چنین اقداماتی بسیار خطرناک است و پایه های نهادین اقتصاد بازار و آزادی تأسیس شرکت های خصوصی را بی ثبات خواهد کرد.
وی همچنین خاطرنشان کرد اتهامات آمریکا مبنی بر تحریف بازار از طریق سیاست های صنعتی چین بی اساس است.
سخنگوی وزارت بازرگانی چین اعلام کرد همه کشورها حق دارند به منظور ارتقاء توسعه، حق توسعه و ایجاد سیاست های صنعتی خود را داشته باشند. آمریکا نیز پیش از این سیاست های صنعتی خاص خود را در سالهای 1950 و 1960 اتخاذ کرده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: چین اتهامات آمریکا مالکیت معنوی موضوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۴۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری

آفتاب‌‌نیوز :

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر درخصوص حقوق بشر را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند